Browsing by Subject service quality

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
27CONSUMER DECISION BEHAVIOUR OF USING ESSO GAS STATIONSIN BANGKOK METROPOLITANKANRAVEE SUNGWAN; กานต์รวี สังวาลย์; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; phetcharat@swu.ac.th; phetcharat@swu.ac.th
15CUSTOMER PERCEPTION OF EXPERIENCE AND SERVICE QUALITY AFFECTING CUSTOMER SATISFACTION AND LOYALTY ON LUXURY COSMETICS BRAND AT THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREANUTWIPALAK PHIWKLIANG; ณัฐวิภาลักษ์ ผิวเกลี้ยง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
2019SATISFACTION WITH SERVICE QUALITY IN PERSONAL FINANCIAL PLANNING BY FINANCIAL INSTITUTIONS RELATED TO CUSTOMER SERVICE USAGE BEHAVIOR TRENDS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANAPATPORN THANAKISSOOVISIT; นภัทร์พร ธนากิจสุวิสิฐ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16SERVICES QUALITY INFLUENCES THE NAIL SPA' SERVICE USAGE DECISIONOF GEN Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAARAYA LIMTHAWEESOMKIAT; อารยา ลิมทวีสมเกียรติ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE  JIRAPAT WANNAMONTHA; จิราพัชร วรรณมณฑา; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th