Browsing by Subject Real estate activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
Issue DateTitleAuthor(s)
27THE BEHAVIOR OF NON-REGISTERED POPULATION FOR CHOOSINGTHE ACCOMMODATION IN BANGKOK (CASE STUDY : CONDOMINIUM)MARUT KLUDCHAROEN; มรุต กลัดเจริญ; Nattaya Prapaipanich; ณัฐญา ประไพพานิช; Srinakharinwirot University; Nattaya Prapaipanich; ณัฐญา ประไพพานิช; nattayapr@swu.ac.th; nattayapr@swu.ac.th
18CHINA’S ROLE IN THE GOLDEN TRIANGLE SPECIAL ECONOMIC ZONEFROM 2017 – 2024 : THE PURSUIT OF REGIONAL POWERPATLADDA SRIWIPAN; ภัทลัดดา ศรีวิพันธ์; Siwapon Chompupun; ศิวพล ชมภูพันธุ์; Srinakharinwirot University; Siwapon Chompupun; ศิวพล ชมภูพันธุ์; siwapon@swu.ac.th; siwapon@swu.ac.th
18COMPARISON OF LAND USE CLASSIFICATION TECHNIQUES BETWEEN MAXIMUM LIKELIHOOD METHODS AND SUPPORT VECTOR MACHINES.PITIPAT SUWANSUMRIT; ปิติภัทร สุวรรณสัมฤทธิ์; Teerawate Limgomonvilas; ธีรเวทย์ ลิมโกมลวิลาศ; Srinakharinwirot University; Teerawate Limgomonvilas; ธีรเวทย์ ลิมโกมลวิลาศ; teerawate@swu.ac.th; teerawate@swu.ac.th
18DEVELOPMENT OF A CONTENT MARKETING STRATEGY FOR RETIREMENT HOUSINGNICHAREE KAEWNARONG; ณิชารีย์ แก้วณรงค์; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th
15THE FACTOR INFLUENCING SATISFACTION WITH THE USE OFOFFICE RENTAL SPACE THANAPOOM TOWERKASEMSAN KASEMSAD; เกษมสันต์ เกษมสัตย์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING CONDOMINIUM BUYING DECISIONS OF WORKING SINGLE WOMEN AT CENTRAL BUSINESS IN BANGKOKNARINYA RUEANTHONG; นริณญา เรือนทอง; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING SET INDEX FROM COVID-19 IN THAILANDWARITTHA JAROENSRI; วริษฐา เจริญศรี; Adul Supanut; อดุลย์ ศุภนัท; Srinakharinwirot University; Adul Supanut; อดุลย์ ศุภนัท; adulsu@swu.ac.th; adulsu@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE CONDOMINIUM UNDER THE ASSET WISE BRAND OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKNATTAWAT SARTPATUMP; ณัฐวัตร สาทประถัมภ์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
27FACTORS INFLUENCING THE MANAGEMENT SATISFACTION IN A PROPERTY MANAGEMENT COMPANY IN A RESIDENTIAL BUILDING PROJECTIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITYWARANGKANA KORNSIRIPAKAKUL; วรางคณา กรสิริภัคกุล; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
19IMPACT OF KEY ATTRIBUTES ON SECOND-HAND CONDOMINIUM PURCHASE DECISIONS AMONG WORKING PROFESSIONALS IN BANGKOK : A CONJOINT ANALYSIS APPROACHRATCHATA DECHPANICHAYAKUN; รัชตา เดชพานิชยกุล; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
19THE INFLUENCES OF SERVICE MARKETING MIX AND ELECTRONIC WORDOF MOUTH ON CONSUMER HOUSING DEVELOPMENT BUYING DECISIONIN KRABI PROVINCESIRIRAT KAEOKUDANG; ศิริรัตน์ แก้วกุดัง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19SAKUNDEE RUKNISAI; สกุนดี รักนิสัย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th