Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Real estate activities
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 12 of 12
Issue Date
Title
Author(s)
27
THE BEHAVIOR OF NON-REGISTERED POPULATION FOR CHOOSINGTHE ACCOMMODATION IN BANGKOK (CASE STUDY : CONDOMINIUM)
MARUT KLUDCHAROEN
;
มรุต กลัดเจริญ
;
Nattaya Prapaipanich
;
ณัฐญา ประไพพานิช
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Prapaipanich
;
ณัฐญา ประไพพานิช
;
nattayapr@swu.ac.th
;
nattayapr@swu.ac.th
18
CHINA’S ROLE IN THE GOLDEN TRIANGLE SPECIAL ECONOMIC ZONEFROM 2017 – 2024 : THE PURSUIT OF REGIONAL POWER
PATLADDA SRIWIPAN
;
ภัทลัดดา ศรีวิพันธ์
;
Siwapon Chompupun
;
ศิวพล ชมภูพันธุ์
;
Srinakharinwirot University
;
Siwapon Chompupun
;
ศิวพล ชมภูพันธุ์
;
siwapon@swu.ac.th
;
siwapon@swu.ac.th
18
COMPARISON OF LAND USE CLASSIFICATION TECHNIQUES BETWEEN MAXIMUM LIKELIHOOD METHODS AND SUPPORT VECTOR MACHINES.
PITIPAT SUWANSUMRIT
;
ปิติภัทร สุวรรณสัมฤทธิ์
;
Teerawate Limgomonvilas
;
ธีรเวทย์ ลิมโกมลวิลาศ
;
Srinakharinwirot University
;
Teerawate Limgomonvilas
;
ธีรเวทย์ ลิมโกมลวิลาศ
;
teerawate@swu.ac.th
;
teerawate@swu.ac.th
18
DEVELOPMENT OF A CONTENT MARKETING STRATEGY FOR RETIREMENT HOUSING
NICHAREE KAEWNARONG
;
ณิชารีย์ แก้วณรงค์
;
Tisiruk Potavanich
;
ฐิศิรักน์ โปตะวณิช
;
Srinakharinwirot University
;
Tisiruk Potavanich
;
ฐิศิรักน์ โปตะวณิช
;
tisiruk@swu.ac.th
;
tisiruk@swu.ac.th
15
THE FACTOR INFLUENCING SATISFACTION WITH THE USE OFOFFICE RENTAL SPACE THANAPOOM TOWER
KASEMSAN KASEMSAD
;
เกษมสันต์ เกษมสัตย์
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatma@swu.ac.th
;
nattapatma@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING CONDOMINIUM BUYING DECISIONS OF WORKING SINGLE WOMEN AT CENTRAL BUSINESS IN BANGKOK
NARINYA RUEANTHONG
;
นริณญา เรือนทอง
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatma@swu.ac.th
;
nattapatma@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING SET INDEX FROM COVID-19 IN THAILAND
WARITTHA JAROENSRI
;
วริษฐา เจริญศรี
;
Adul Supanut
;
อดุลย์ ศุภนัท
;
Srinakharinwirot University
;
Adul Supanut
;
อดุลย์ ศุภนัท
;
adulsu@swu.ac.th
;
adulsu@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING THE DECISION TO PURCHASE CONDOMINIUM UNDER THE ASSET WISE BRAND OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
NATTAWAT SARTPATUMP
;
ณัฐวัตร สาทประถัมภ์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
27
FACTORS INFLUENCING THE MANAGEMENT SATISFACTION IN A PROPERTY MANAGEMENT COMPANY IN A RESIDENTIAL BUILDING PROJECTIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITY
WARANGKANA KORNSIRIPAKAKUL
;
วรางคณา กรสิริภัคกุล
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
19
IMPACT OF KEY ATTRIBUTES ON SECOND-HAND CONDOMINIUM PURCHASE DECISIONS AMONG WORKING PROFESSIONALS IN BANGKOK : A CONJOINT ANALYSIS APPROACH
RATCHATA DECHPANICHAYAKUN
;
รัชตา เดชพานิชยกุล
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
19
THE INFLUENCES OF SERVICE MARKETING MIX AND ELECTRONIC WORDOF MOUTH ON CONSUMER HOUSING DEVELOPMENT BUYING DECISIONIN KRABI PROVINCE
SIRIRAT KAEOKUDANG
;
ศิริรัตน์ แก้วกุดัง
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
19
MARKETING MIX AND LIFESTYLE FACTORS AFFECTING PURCHASINGBEHAVIORS OF SUPALAI CONDOMINIUMS IN COVID -19
SAKUNDEE RUKNISAI
;
สกุนดี รักนิสัย
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th