Browsing by Subject Purchase decision

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
16THE CELEBRITY ENDORSEMENTS IN ADVERTISING ON THE PURCHASING DECISIONS OF COUNTER BRAND FACIAL PRODUCTS AMONG CONSUMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANANYA SWANGHABUN; ธนัญญา แสวงหาบุญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16THE DECISION TO BUY INSURANCE FOR THE CORONAVIRUS FOR THE POPULATION IN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITYRATTA TANGPAIROJWONG; รัตตา ตั้งไพโรจน์วงศ์; Sivalap Sukpaiboonwat; ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Economics
18MARKETING MIX FACTORS AND MOTIVATION INFLUENCING ELECTRONIC NOVEL PURCHASE DECISIONSCHOMPOONUCH SEINGDUNG; ชมพูนุช เสียงดัง; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18SOCIAL MEDIA INFLUENCERS AND MOTIVATION AFFECTING PURCHASING DECISIONS ON FACIAL SKINCARE AMONG GEN Z CONSUMERS IN BANGKOKARISA PHENSAWAT; อาริสา เพ็ญสวัสดิ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th