Browsing by Subject Generation Y

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
84C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOKPRAPASINEE MANNGARN; ประภาสินี หมั่นงาน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
24COLLABOLATIVE WORK BETWEEN GENERATION X AND GENERATION Y OF DEPARTMENT OF SOCIAL DEVELOPMENT AND WELFARESUPASIT KHAMCHATA; ศุภศิษฎิ์ คำชาตา; Hathairat Marpraneet; หทัยรัตน์ มาประณีต; Srinakharinwirot University; Hathairat Marpraneet; หทัยรัตน์ มาประณีต; hathairat@swu.ac.th; hathairat@swu.ac.th
16COMPARATIVE STUDY OF BEHAVIORAL ADJUSTMENT FOR SUPPORTING CHANGES BETWEEN THE BABY BOOMER GENERATION AND GENERATION Y STAFF AT GOVERNMENT HOUSING BANK HEADQUARTERS BUTSAYAMAS THEERAWUTTICHAIKIT; บุษยมาส ธีระวุฒิชัยกิจ; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19THE DECISION-MAKING OF GENERATION Y IN CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOK: CONJOINT ANALYSIS  YAMONPORN SUWANNARAT; ยมลพร สุวรรณรัตน์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
15DOMESTIC TRAVELING BEHAVIORS AFTERWARD COVID-19 OUTBREAK AMONG INDEPENDENT GENERATION Y THAI TOURISTSJESSITA CHARUWARANGRAT; เจษฎ์สิตา จารุวรางค์รัตน์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
14A FACTOR ANALYSIS OF ECOTOURISM MANAGEMENT IN NAKORNNAYOK PROVINCE FOR THAI GENERATION Y TOURISMNATTAPORN BAROMKUNAKORN; ณัฐพร บรมคุณากร; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PERSONAL CARSOF GENERATION Y CONSUMER IN BANGKOK PURIWAT VUTIDHAMMAKHUN; ภูริวัฒ วุฒิธรรมคุณ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15THE INFLUENCE OF ALCOHOL IMAGES AND SCENES IN KOREAN DRAMA SERIES ON THE ALCOHOL CONSUMPTION BEHAVIOUR OF GENERATION Y THAISPATARAKAMON PAKKACHAIROJ; ภทรกมล ภัคคะชัยโรจน์; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; srirath@swu.ac.th; srirath@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14INFLUENTIAL FACTORS OF ORGANIZATION SELECTION AMONG MEMBERS OF GENERATION Y THROUGH A RECRUITMENT AGENCY IN ASOKE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAAKHANE THAKOET; อาคเนย์ ถาเกิด; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16INFORMATION-SEEKING BEHAVIORS OF THAI GENERATION Y TOURISTSPIYADA DAOLOMCHAN; ปิยะดา ดาวล้อมจันทร์; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
17JOB PERFORMANCE MOTIVATION ORGANIZATIONAL CULTURE AND SATISFACTION AFFECTING ORGANIZATIONAL LOYALTY OF GENERATION Y OPERATIONAL EMPLOYEES FOR LIMITED PUBLIC COMPANY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATCHANEE JUNKAEW; รัชนี จันทร์แก้ว; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOKWARANYA SIANGCHAKSAI; วรัญญา เสียงจักรสาย; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
14MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISION-MAKING AMONG MEMBERS OF GENERATION Y IN CHOOSING A FITNESS CENTER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA ARIYA AMORNKHAJORNDECH; อาริยา อมรขจรเดช; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE STUDY OF FACTORS AFFECTING JOB STRESS OF FREELANCERIN GENERATION Y: THE MODERATING EFFECTOF PROBLEM FOCUSED COPINGSUPICHA SONGPRASERT; สุพิชา สรงประเสริฐ; Vitanya Vanno; วิธัญญา วัณโณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
24TRAVEL INFORMATION SEEKING BEHAVIOR THROUGH SOCIAL MEDIA  AND TOURISM ELEMENTS INFLUENCE TRAVEL MOTIVATION OF GENERATION Y TOURISTS IN BANGKOKPARITTHA HIRUNYASART; พริฏฐา หิรัญยะศาสตร์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th