Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Generation Y
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 17 of 17
Issue Date
Title
Author(s)
8
4C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOK
PRAPASINEE MANNGARN
;
ประภาสินี หมั่นงาน
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
24
COLLABOLATIVE WORK BETWEEN GENERATION X AND GENERATION Y OF DEPARTMENT OF SOCIAL DEVELOPMENT AND WELFARE
SUPASIT KHAMCHATA
;
ศุภศิษฎิ์ คำชาตา
;
Hathairat Marpraneet
;
หทัยรัตน์ มาประณีต
;
Srinakharinwirot University
;
Hathairat Marpraneet
;
หทัยรัตน์ มาประณีต
;
hathairat@swu.ac.th
;
hathairat@swu.ac.th
16
COMPARATIVE STUDY OF BEHAVIORAL ADJUSTMENT FOR SUPPORTING CHANGES BETWEEN THE BABY BOOMER GENERATION AND GENERATION Y STAFF AT GOVERNMENT HOUSING BANK HEADQUARTERS
BUTSAYAMAS THEERAWUTTICHAIKIT
;
บุษยมาส ธีระวุฒิชัยกิจ
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
THE DECISION-MAKING OF GENERATION Y IN CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOK: CONJOINT ANALYSIS
YAMONPORN SUWANNARAT
;
ยมลพร สุวรรณรัตน์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
15
DOMESTIC TRAVELING BEHAVIORS AFTERWARD COVID-19 OUTBREAK AMONG INDEPENDENT GENERATION Y THAI TOURISTS
JESSITA CHARUWARANGRAT
;
เจษฎ์สิตา จารุวรางค์รัตน์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
14
A FACTOR ANALYSIS OF ECOTOURISM MANAGEMENT IN NAKORNNAYOK PROVINCE FOR THAI GENERATION Y TOURISM
NATTAPORN BAROMKUNAKORN
;
ณัฐพร บรมคุณากร
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PERSONAL CARSOF GENERATION Y CONSUMER IN BANGKOK
PURIWAT VUTIDHAMMAKHUN
;
ภูริวัฒ วุฒิธรรมคุณ
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
THE INFLUENCE OF ALCOHOL IMAGES AND SCENES IN KOREAN DRAMA SERIES ON THE ALCOHOL CONSUMPTION BEHAVIOUR OF GENERATION Y THAIS
PATARAKAMON PAKKACHAIROJ
;
ภทรกมล ภัคคะชัยโรจน์
;
Srirath Pakdeeronachit
;
ศรีรัฐ ภักดีรณชิต
;
Srinakharinwirot University
;
Srirath Pakdeeronachit
;
ศรีรัฐ ภักดีรณชิต
;
srirath@swu.ac.th
;
srirath@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
KORAWIT ITTISIRIKULCHAI
;
กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
17
THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KWANCHANOK POOKMAITREE
;
ขวัญชณก ผูกไมตรี
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
INFLUENTIAL FACTORS OF ORGANIZATION SELECTION AMONG MEMBERS OF GENERATION Y THROUGH A RECRUITMENT AGENCY IN ASOKE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
AKHANE THAKOET
;
อาคเนย์ ถาเกิด
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
INFORMATION-SEEKING BEHAVIORS OF THAI GENERATION Y TOURISTS
PIYADA DAOLOMCHAN
;
ปิยะดา ดาวล้อมจันทร์
;
Sasipimol Prapinpongsakorn
;
ศศิพิมล ประพินพงศกร
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
17
JOB PERFORMANCE MOTIVATION ORGANIZATIONAL CULTURE AND SATISFACTION AFFECTING ORGANIZATIONAL LOYALTY OF GENERATION Y OPERATIONAL EMPLOYEES FOR LIMITED PUBLIC COMPANY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATCHANEE JUNKAEW
;
รัชนี จันทร์แก้ว
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOK
WARANYA SIANGCHAKSAI
;
วรัญญา เสียงจักรสาย
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
14
MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISION-MAKING AMONG MEMBERS OF GENERATION Y IN CHOOSING A FITNESS CENTER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
ARIYA AMORNKHAJORNDECH
;
อาริยา อมรขจรเดช
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE STUDY OF FACTORS AFFECTING JOB STRESS OF FREELANCERIN GENERATION Y: THE MODERATING EFFECTOF PROBLEM FOCUSED COPING
SUPICHA SONGPRASERT
;
สุพิชา สรงประเสริฐ
;
Vitanya Vanno
;
วิธัญญา วัณโณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
24
TRAVEL INFORMATION SEEKING BEHAVIOR THROUGH SOCIAL MEDIA AND TOURISM ELEMENTS INFLUENCE TRAVEL MOTIVATION OF GENERATION Y TOURISTS IN BANGKOK
PARITTHA HIRUNYASART
;
พริฏฐา หิรัญยะศาสตร์
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th