Browsing by Subject การรับรู้คุณค่า

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
16E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONSPIMNUSORN TAWEEWATTANANON; พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
27FACTOR AFFECTING TO REPURCHASE DECISION VIA GRABFOOD APPLICATION IN THE BANGKOK , THAILANDRANUMAS KLAHARN; เรณุมาศ กล้าหาญ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AFFECTING THE ADOPTION INTENTION OF TIKTOK APPLICATIONBENJAMART MUNGOUNKLANG; เบญจมาศ มุ่งอุ่นกลาง; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
16THE CHARACTERISTICS OF LIVE STREAMING AND PERCEIVED VALUE AFFECTING PURCHASE INTENTION OF FASHION CLOTHING VIA LIVE STREAMINGATCHARA PATTAY; อัจฉรา ปัตเตย์; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; warinrampai@swu.ac.th; warinrampai@swu.ac.th
18USAGE BEHAVIOR AND PERCEIVED VALUE OF GAMIFICATION RELATED TOE-MARKETPLACE PLATFORM USAGE TRENDSNAPASPORN ARCHANAIYANUN; นภัสพร อาชานัยนันท์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th