Browsing by Author Benchamas Sirijai

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 14 of 14
Issue DateTitleAuthor(s)
27THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOKARRIRAT SEETHAP; อารีรัตน์ ศรีทับ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION TO PURCHASE FOOD USING ENVIRONMENTAL PACKAGING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPATCHARAPORN ANEGTANAGUL; พัชราภรณ์ เอนกธนกุล; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING FRESH FOOD PURCHASE DECISIONS VIA ONLINE CHANNELS IN MODERN TRADE IN BANGKOK.PARICHAT PAJAREE; ปาริชาติ ปาจรีย์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING GENERATION Y'S DECISION TO CHOOSE THE GREEN TEA CAFE IN BANGKOKNICHAREE LAYPAYUK; ณิชารีย์ ลายพยัคฆ์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TOWARD PELLET FOOD FOR PET IN BANGKOK AND SURROUNDING AREADUMRONG NA RANONG; ดำรงค์ ณ ระนอง; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
24FACTORS IN ONLINE SOCIAL MEDIA INFLUENCING DECISION MAKING ON SKIN BEAUTY CLINIC SERVICES THROUGH ONLINE MEDIA OF GENERATION Y IN BANGKOKSIREETHORN LUANGWIRIYA; สิรีธร เหลืองวิริยะ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
16FACTORS INFLUENCING ONLINE CONSTRUCTION MATERIAL PURCHASING SATISFACTION OF CONTRACTOR IN BANGKOKPARANEE SAHAKITSAKUL; ปารณีย์ สหกิจสกุล; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
15FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR EDIBLE CUP AMONG WORKING-AGE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISKRISANA HATTAKITJUMROEN; กฤษณา หัตถกิจจำเริญ; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS OF MARKETING COMMUNICATIONS AWARENESS INFLUENCING THE PREDICTION OF A FOOTBALL MATCH WINNER USING POSTCARDS IN A PROMPT POST APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISNANTAMAT SRIPRASIT; นันทมาศ ศรีประสิทธิ์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE DECISION TO LIVE IN CASHLESS SOCIETY OF CUSTOMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATHANYATHIP SAMUDJIT; ธัญทิพ สมุดจิตร; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
16FACTORS IN USER EXPERIENCE AND LEVEL OF TECHNOLOGY ACCEPTANCE AS WELL AS THE ORGANIZATIONAL IMAGE THAT AFFECTS THE DECISION TO OPEN AN ONLINE BANK ACCOUNT WITH THE E-KYC SYSTEM OF THE POPULATION IN BANGKOK.WATCHARAWIT YUENYONG; วัชรวิทย์ ยืนยงค์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
8SOCIAL MEDIA GREEN MARKET AND SERVICE QUALITY AFFECTING THE DECISION OF THE CAFE SERVICE NAKHON PATHOM PROVINCE  JIRAPAT WANNAMONTHA; จิราพัชร วรรณมณฑา; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
27THE INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX FACTORS AND APPLICATION COMPONENTS ON SATISFACTION OF TWITCH APPLICATION USERS IN BANGKOKSIRAPOB KUNLOKE; สิรภพ คุณโลก; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
24TRAVEL INFORMATION SEEKING BEHAVIOR THROUGH SOCIAL MEDIA  AND TOURISM ELEMENTS INFLUENCE TRAVEL MOTIVATION OF GENERATION Y TOURISTS IN BANGKOKPARITTHA HIRUNYASART; พริฏฐา หิรัญยะศาสตร์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th