Browsing by Author สกล วรเจริญศรี

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
18A  STUDY AND ENHANCEMENT OF ASSERTIVENESS BEHAVIOR OF TRANSGENDER ADOLESCENTS THROUGH PSYCHOLOGICAL TRAININGSUTEP UPAYAK; สุเทพ อู่พยัคฆ์; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
15A CONSTRUCTION OF THE CYBERBULLYING SCREENING SCALE AND REDUCING STUDENT CYBERBULLYING THROUGH INTEGRATIVE GROUP COUNSELINGCHONCHOM DITPHOKINSAKUL; ชนชม ดิตถ์โภคินสกุล; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
15THE EFFECT OF DANCE MOVEMENT ACTIVITIES FOR REDUCING MENTAL HEALTH PROBLEMS AMONG ELEMENTARY SCHOOL STUDENTSZHANG JUNHAO; ZHANG JUNHAO; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
24THE EFFECT OF DANCE MOVEMENT ACTIVITIES ON MOOD STATE OF UNIVERSITY STUDENTSLU XIAONAN; LU XIAONAN; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
24THE EFFECTIVENESS OF GROUP COUNSELING WITH BOARD GAME TO ENHANCE THE BULLIED STUDENTS' SELF - ESTEEMMONLADA JONGBOONJUA; มนต์ลดา จงบุญเจือ; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
19THE EFFECTS OF RATIONAL EMOTIVE BEHAVIOR GROUP COUNSELING TO REDUCE IRRATIONAL BELIEFS IN STUDY OF ADOLESCENT STUDENTSURAIWAN JUNSORN; อุไรวรรณ จันทร์สร; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
18THE ENHANCEMENT OF ACADEMIC GOALS OF ADOLESCENT STUDENTS THROUGH GROUP COUNSELINGACHIRAYA JATURAPATPAIBOON; อชิรญา จตุรภัทรไพบูลย์; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
18ENHANCEMENT OF ACADEMIC HOPE OF HIGH SCHOOL STUDENTS BY USING GUIDANCE ACTIVITIESNAPHAPORN RIMCHAROEN; นภาพร หริมเจริญ; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
19THE ENHANCEMENT OF ATTITUDE TOWARD CAREER IN THE INDUSTRY EASTERN ECONOMIC CORRIDOR OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITY PACKAGECHATCHAREE KOTCHARIN; ชัชรีย์ คชรินทร์; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
8THE ENHANCEMENT OF CAREER DECISION MAKING SELF-EFFICACY OF HIGH SCHOOL STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIES PACKAGECHUTIMA THONGMEEKWAN; ชุติมา ทองมีขวัญ; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
16ENHANCEMENT OF OPTIMISM FOR ADOLESCENT STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIESSAREWAN SUPPHARERKCHARTKUL; สรีวัน ศุภฤกษ์ชาติกุล; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
19ENHANCEMENT OF SELF-CONTROL AMONG JUVENILE DELINQUENTS THROUGH GROUP COUNSELING PONGSAKORN HENGWIWATTHANACHAI; พงศกร เฮงวิวัฒนชัย; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16ENHANCEMENT OF SOFT SKILLS AMONG VOCATIONAL STUDENTS THROUGH GROUP ACTIVITIESWERASAK JONGGRIJAK; วีระศักดิ์ จงไกรจักร; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16ENHANCING THE CONGRUENCE OF THE CAREER INTERESTS AND CAREER NEEDS OF HIGH SCHOOL STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIES WARUNEE MUENGCHANG; วารุณี เมืองช้าง; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
17FACTOR ANALYSIS OF INTERPERSONAL CONNECTEDNESS AMONG ADOLESCENTSKRITTAYOT TRAKULVARANONT; กฤตยชญ์ ตระกูลวรานนท์; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
17STUDY AND DEVELOPMENT OF WELLNESS AMONG COUNSELORS FOR GUIDANCE TEACHERS THROUGH TRAINING GROUPTONGRAK JITBANTAO; ต้องรัก จิตรบรรเทา; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
15STUDY AND ENHANCEMENT OF DIGITAL EMOTIONAL INTELLIGENCE FOR ADOLESCENT STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIES BLENDED LEARNINGELWIN THANPAISARNSAMUT; เอลวิน ธารไพศาลสมุทร; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th