Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Author ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 10 of 10
Issue Date
Title
Author(s)
19
COMPARISON OF DECISION FACTORS FOR PURCHASING INTERMEDIATE CONDOMINIUMS ALONG THE PURPLE LINE MRT CASE STUDY OF BANGKOK AND NONTHABURI
MUTCHIMA REEHAZEN
;
มัชฌิมา รีฮาเซ็น
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLIS
KRISSANA MANPRAGOB
;
กฤษณา หมั่นประกอบ
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
24
FACTORS ASSOCIATED WITH THE QUALITY OF LIFE AMONG THE ELDERLY PARTICIPATING IN THE FOOD AND INCOME SECURITY FOR ELDERY PROJECT IN KHOK KLANG SUBDISTRICT, LAM PLAI MAT DISTRICT BURIRAM PROVINCE
PITSINEE LHAOPREECHAKUL
;
พิชญ์สินี เหล่าปรีชากุล
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
lamson@swu.ac.th
;
lamson@swu.ac.th
17
THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS BEHAVIOR IN CHOOSING SERVICE OF LOW COST AIRLINES
PILAILUK KRAIRAT
;
พิไลลักษณ์ ไกรรัตน์
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
10
FACTORS OF NOSTALGIA TOURISM POTENTIAL AND MARKETING MIX AFFECTING TO TOURISM BEHAVIOR: CASE STUDY OF TRADITIONAL MARKET IN SUPHANBURI PROVINCE
SITANAN SALEEPALIN
;
สิตานันท์ สาลีผลิน
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
IMPACT OF BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON PURCHASING DECISIONS OF CUSTOMERS OF SKIN CARE BEAUTY CLINICS IN THE BANGKOK AREA
KANTA JUNGMONGKONKARN
;
กันตา จังมงคลกาล
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
INFLUENCE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON THE PURCHASING BEHAVIOR OF WORKING AGE CONSUMERS OF COKE ZERO SUGAR IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHAKRIYA TABSUWAN
;
ชาคริยา ทาบสุวรรณ์
;
LAMSON LERTKULPRAYAD
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
21
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS AND THE BRAND IMAGE THAT AFFECTS TO CONSUMER’S BUYING DESCISION PROCESS ON HUAWEI SMARTPHONE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
THAWAN WATCHARACHAIKUL
;
ถวัลย์ วัชรชัยกุล
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
PERCEIVED RISK AND RISK MANAGEMENT ON THE SERVICE USAGE TENDENCY OF THAI CONSUMERS OF OUTBOUND TOUR PACKAGES FROM TRAVEL AGENTS IN THAILAND
JITREE CHARUSSRI
;
จิตรี จรัสศรี
;
LAMSON LERTKULPRAYAD
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19
SOCIAL MEDIA MARKETING INFLUENCING CHEVROLET CAR PURCHASING DECISIONS VIA THE FACEBOOK PAGES OF CUSTOMERS
THANAPON SOMPRASONG
;
ธนาพล สมประสงค์
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society