Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Marketing and advertising
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 3 to 22 of 55
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
16
BRAND EQUITY AND SERVICE QUALITY AFFECTING SERVICE USAGE DECISIONS AT CAFÉ AMAZON IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
JIRATCHA PONLAMUANG
;
จิรัฌชา พลเมือง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
21
COGNITIVE AND ATTITUDE TOWARD MARKETING MIXS AFFECTING INTENSION TO BUY OF BLUE LIGHT PROTECTION SUNSCREEN OF CONSUMERS IN BANGKOK
BENJAPORN PRISREE
;
เบญจพร ไพรศรี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
27
CONSUMER BUYING BEHAVIOR OF ONLINE PRODUCTS VIA THE JD CENTRAL APPLICATION
RACHATAPRON KLANTONG
;
รชตภร กลั่นทอง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
16
CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, AND BRAND EQUITY AFFECTINGCONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON DETTOL SHOWER GELIN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NABDUAN NIYOMWAN
;
นับเดือน นิยมวัน
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
19
THE DECISION-MAKING OF GENERATION Y IN CHOOSING A NAIL SALON IN BANGKOK: CONJOINT ANALYSIS
YAMONPORN SUWANNARAT
;
ยมลพร สุวรรณรัตน์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
16
DECISIONS TO CONSUME PLANT-BASED MEAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NOPPAWAN NURAT
;
นพวรรณ นุรัตน์
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
21
DESIGN AND DEVELOPMENT FOR LINE OFFICIAL ACCOUNT OF FOOTBALL CLUB PT PRACHUAP FC
KAEOKLAO LIMARUNRAK
;
แก้วเกล้า ลิ้มอรุณรักษ์
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
Srinakharinwirot University
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
noppadoli@swu.ac.th
;
noppadoli@swu.ac.th
8
DESIGN WEB APPLICATION PROTOTYPE FOR THE BILLBOARDBUSINESS ON TUK-TUK : CASE STUDY OF THAI FAN CLUBPREFERENCE MODELS FOR THAI AND KOREAN IDOL PERFORMERS
RATCHAYA SIRIPHAN
;
รัชยา ศิริพันธุ์
;
Saowaluck Phanthabutr
;
เสาวลักษณ์ พันธบุตร
;
Srinakharinwirot University
;
Saowaluck Phanthabutr
;
เสาวลักษณ์ พันธบุตร
;
saowaluck@swu.ac.th
;
saowaluck@swu.ac.th
16
DESIGNING A BUSINESS MATCHING APPLICATION BETWEEN FILM STUDENTS AND THE MEDIA INDUSTRY
CHITTANAN PANKAEO
;
จิตรตานันท์ ปานแก้ว
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
Srinakharinwirot University
;
Noppadol Inchan
;
นพดล อินทร์จันทร์
;
noppadoli@swu.ac.th
;
noppadoli@swu.ac.th
8
DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION AND RELIABILITYOF APPLICATION RELATING TO CONSUMER'S BUYING BEHAVIORON APPLICATION SHOPEE OF GENERATION Y IN RAYONG PROVINCE
TAKSAPORN POLDONGNOK
;
ทักษพร พลดงนอก
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
16
E-SERVICE QUALITY, PERCEIVED VALUE, SERVICE USAGE BEHAVIOR AND SATISFACTION OF DIGITAL COMICS APPLICATIONS
PIMNUSORN TAWEEWATTANANON
;
พิมพ์นุสร ทวีวัฒนานนท์
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
supinyad@swu.ac.th
;
supinyad@swu.ac.th
19
THE EFFECT OF SUPPLY CHAIN SUSTAINABILITY UNDER UN GLOBAL COMPACT CONCEPT ON STAFF PERCEPTION OF BUSINESS SUSTAINABILITY : A CASE STUDY OF A FOREIGN LOGISTICS COMPANY OPERATING IN THAILAND
AKKARAPON SON-IAM
;
อัครภณ สนเอี่ยม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
15
EFFECTIVE MOTIVATION OF THE DECISION TO ENROLL IN VOCATIONAL CERTIFICATE IN THONBURI COMMERCIAL COLLEGE
SARUNRAT ISSARANGKUL NA AYUTTHAYA
;
ศรัณย์รัตน์ อิศรางกูร ณ อยุธยา
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
16
THE EFFECTS OF COMMUNICATION OF ONLINE TRAVEL INFLUENCERSTOWARD BUYING DECISION OF ELECTRONIC PRODUCT
PHANSA SRATHONGDOI
;
พรรษา สระทองโดย
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
16
ELECTRONIC WORD OF MOUTH, PERCEPTION OF PRODUCT ATTRIBUTES AND CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF SAMSUNG FOLDABLE SMARTPHONE
RATTANAPORN YODTHONG
;
รัตนาภรณ์ ยอดทอง
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
supinyad@swu.ac.th
;
supinyad@swu.ac.th
21
ELECTRONICS WORD-OF-MOUTH, SOCIAL MEDIA INFLUENCERS, AND ATTITUDES TOWARD SOCIAL MEDIA INFLUENCERS INFLUENCING PURCHASING DECISION AND BRAND EQUITY ON THAI FACIAL SKINCARE OF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK
ANANYA NAKSRI
;
อนัญญา นาคศรี
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
27
THE EVIDENT FACTORS INFLUENCING PASSENGER’S DECISION OF AIR CONDITIONED BUS AT SERVICE BUS TERMINAL IN BANGKOK
ARRIRAT SEETHAP
;
อารีรัตน์ ศรีทับ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
27
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PERAWAT NUDSOONGVONG
;
พีรวัส นัดสูงวงศ์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING ELECTRICAL MACHINES PURCHASING INTENTION ON ONLINE MARKETPLACE.
SUJIRA INTARACHOM
;
สุจีรา อินทรโฉม
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
warinrampai@swu.ac.th
;
warinrampai@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMERS REGISTRATION DECISIONFOR WeTV APPLICATION IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
JIRAPORN RANGUBTOOK
;
จิราภรณ์ ระงับทุกข์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th