Browsing by Subject Arts and Humanities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 151 to 170 of 386 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
14THE EFFECTIVE OF REFLECTION ACTIVITIES ON ENGLISH PRESENTATION SKILLS OF GRADE 8TH THAI STUDENTSSAWITTREE SEEBUDSRI; สาวิตรี สีบุดศรี; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16EFFECTS OF A RECREATIONAL PROGRAM ON THE FOUR NOBLE TRUTHS IN ORDER TO DEVELOP THE EMOTIONAL QUOTIENT OF LOWER SECONDARY SCHOOL STUDENTSCHANA DURIYANGKASET; ชนา ดุริยางคเศรษฐ์; Sununta Srisiri; สุนันทา ศรีศิริ; Srinakharinwirot University. Faculty of Physical Education
8THE EFFECTS OF A SHADOWING TECHNIQUE ON THAI EFL SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ LISTENING SKILLSNAYADA THONGMAK; ณญาดา ทองมาก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
14THE EFFECTS OF COGNITIVE APPRENTICESHIP APPROACHFOR DEVELOP THE ABILITY OF REPORTING-SPEAKINGOF GRADE 7 STUDENTSKANOKRAD BOONCHATSUREE; กนกรัศม์ บุญฉัตรสุรีย์; RungarunRojruttanadumrong Chaisri; รุ่งอรุณโรจน์รัตนาดำรง ไชยศรี; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
18THE EFFECTS OF COLLABORATIVE GAMES IN TEACHING ENGLISH COLLOCATION LAKSANAWADEE LAKKHAM; ลักษณาวดี หลักคำ; Phnita Kulsirisawad; พณิตา กุลสิริสวัสดิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30THE EFFECTS OF EDMODO ON THAI EFL UPPER SECONDARY STUDENTS' MOTIVATION : A CASE STUDY OF MATHAYOMWATSING SCHOOLSAOWARAT JAREONWORACHAI; เสาวรัตน์ เจริญวรชัย; Narathip Thumawongsa; นราธิป ธรรมวงศา; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30EFFECTS OF LEARNING FROM MODELS AND SCAFFOLDING STRATEGIESON RHYTHM READING SKILL AND ATTITUDE IN RHYTHM READINGOF ELEVENTH GRADE STUDENTS KATEKAW KONGKLAY; เกศแก้ว คงคล้าย; Suppawan Satjapiboon; ศุภวรรณ สัจจพิบูล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
8THE EFFECTS OF NURSERY RHYMES ON EFL LEARNERS' VOCABULARY KNOWLEDGENATNAREE SAIBAUTHONG; ณัฐนรี สายบัวทอง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF ORGANIZATION FACTORS ON STUDENT'S SELF-EFFICACY IN ALTERNATIVE SCHOOLPATTAMA THIENLIKIT; ปัทมา เธียรลิขิต; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th
19EFFECTS OF SPELLING DISTRIBUTION METHOD AND COMPUTER ASSISTED INSTRUCTION ON ABILITY TO READ WORDS WITH TRANSFORMATION VOWELSOF GRADE 4- 6 STUDENTS WITH READING DIFFICULTIES.SUPAKORN TOUG-ORN; สุภกร ทวกอ่อน; Chanida Mitranun; ชนิดา มิตรานันท์; Srinakharinwirot University; Chanida Mitranun; ชนิดา มิตรานันท์; chanidam@swu.ac.th; chanidam@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF TASK-BASED LEARNING AND COLLABORATIVE STRATEGICREADING INSTRUCTION IN ENHANCING READING COMPREHENSIONOF MATTHAYOMSUKSA 2 STUDENTSTHANACHIRA CHAIWONG; ธนจิรา ชัยวงค์; Nantina Nilayon; นันทิณา นิลายน; Srinakharinwirot University; Nantina Nilayon; นันทิณา นิลายน; nantina@swu.ac.th; nantina@swu.ac.th
14THE EFFECTS OF TEAM-BASED LEARNING ON READING  COMPREHENSION ABILITY AND ATTITUDES TO ENGLISH READING  OF MATTAYOMSUKSA FOUR STUDENTSBUSARA KHOMPHAT; บุศรา โขมพัตร; Ladda Wangphasit; ลัดดา หวังภาษิต; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
18THE EFFECTS OF THE COR TEACHING METHODOLOGYON EFL STUDENTS'READING COMPREHENSIONTHANAHNAHPHATT PHIEANCHANG; ธนณภัทร เพียรช่าง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30THE EFFECTS OF DIGITAL GAME RESOURCES ON EFL STUDENTS' ENGLISH VOCABULARY KNOWLEDGESIRIKARN RAKANGTHONG; สิริกาญจน์ ระฆังทอง; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
18THE EFFECTS OF ELECTRONIC MIND MAPPING ON STUDENTS' READING ABILITIESPARINDA SAMONLUX; ปริณดา สามลลักษณ์; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
14THE EFFECTS OF THE ECHOENGLISH APPLICATION ON EFL STUDENTS' SPEAKING SKILLSWATCHANA KRAJANGJOB; วัชนะ กระจ่างจบ; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
16ENHANCEMENT OF LEARNING RESPONSIBILITY OF JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIESJIRATTA NOYARACH; จิรัฐา โนยราษฎร์; Kanchit Saenubol; ครรชิต แสนอุบล; Srinakharinwirot University. Faculty of Education
16ENHANCING EFL HIGH SCHOOL STUDENTS' CRITICAL READING SKILLSTHROUGH VISUAL THINKINGTIGAMAS SRITHONGKUL; ฑิกามาศ ศรีทองกุล; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
8ENHANCING EFL LEARNERS' ENGLISH READING ABILITY BY USING VISUAL THINKING STRATEGIESAPHICHAYA SEETHONGSUK; อภิชญา สีทองสุก; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; Srinakharinwirot University; Supaporn Yimwilai; สุภาภรณ์ ยิ้มวิลัย; supapoy@swu.ac.th; supapoy@swu.ac.th
16ENHANCING ENGLISH READING COMPREHENSION OF THAI SECONDARY SCHOOL STUDENTS THROUGH THE INTEGRATION OF TECHNOLOGY INTO TASK-BASED LANGUAGE TEACHINGPATIPAT SRICHOTE; ปฏิพัทธ์ ศรีโชติ; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th