Search


Current filters:



Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8THE DEVELOPMENT OF A LEARNING MODEL FOR ENHANCINGGRADE 10 STUDENTS' ABILITY IN CONSTRUCTING SCIENTIFIC EXPLANATIONPIRIYA WANNATHAI; พิริยะ วรรณไทย; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; Srinakharinwirot University; Chaninan Pruekpramool; ชนินันท์ พฤกษ์ประมูล; chaninan@swu.ac.th; chaninan@swu.ac.th
8EFFECTS OF RESEARCH-BASED LEARNING ON SCIENCE AWARENESS AND ACHIEVEMENT OF TENTH GRADE STUDENTSJEERANAN SUNSEE; จีรนันท์ ซันซี; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
8A STUDY OF MATHEMATICS ACHIEVEMENT AND ATTITUDESOF GRADE 8 STUDENTS THROUGH LEARNING MANAGEMENTBY USING THE COOPERATIVE LEARNING TECHNIQUE OF JIGSAWWITH THE SERIES OF INDUCTIVE INSTRUCTIONPAWARISA KOTIWONG; ปวริศา โคติวงศ์; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
27EFFECTS OF STEM LEARNING APPROACH ON PLANT GROWTH TOWARDS CREATIVE PROBLEM SOLVING AND LEARNING ACHIEVEMENT OF ELEVENTH GRADE STUDENTSPUNYAPORN PLAINGAM; ปุณยาพร พลายงาม; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; Srinakharinwirot University; Krirk Saksupub; เกริก ศักดิ์สุภาพ; krirks@swu.ac.th; krirks@swu.ac.th
21THE EFFECTS OF FLIPPED CLASSROOM ON LEARNING ACHIEVEMENT IN BADMINTON SUBJECT OF UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTSJIRAWAT JAROENNON; จิรวัตร เจริญนนท์; Preeyaporn Gulsirirat; ปรียาภรณ์ กุลศิริรัตน์; Srinakharinwirot University; Preeyaporn Gulsirirat; ปรียาภรณ์ กุลศิริรัตน์; preeyaporng@swu.ac.th; preeyaporng@swu.ac.th
21DEVELOPMENT OF LIGHT COLOR AND PIGMENT MIXING EXPERIMENTAL PACKAGE  BY SIMPLE MICROFLUIDICS CONCEPT FOR UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTSHATAIWAT PALASAK; หทัยวัฒน์ พละศักดิ์; Puenisara Limnonthakul; ภูณิศรา ลิ้มนนทกุล; Srinakharinwirot University; Puenisara Limnonthakul; ภูณิศรา ลิ้มนนทกุล; puenisara@swu.ac.th; puenisara@swu.ac.th
24THE EFFECTS OF ARGUMENT-DRIVEN INQUIRY LEARNING MODEL ON  GRADE 10 STUDENTS' SCIENTIFIC LITERACY AND LEARNING ACHIEVEMENT IN THE TOPIC OF DNA TECHNOLOGYKHANARAK KITPRASOET; คณารักษ์ กิจประเสริฐ; Navara Seetee; ณวรา สีที; Srinakharinwirot University; Navara Seetee; ณวรา สีที; suwapid@swu.ac.th; suwapid@swu.ac.th
24THE ANALYTICAL STUDY OF MULTI-LEVEL FACTORS AFFECTINGTHE DISPARITY OF THE 12TH GRADE OF STUDENTS’ ACADEMIC ACHIEVEMENTIN MATHEMATICS, SCIENCES, AND ENGLISH WITHIN AND BETWEENTHE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREASOF THAILAND BY 3 – LEVEL MULTI-LEVEL ANALYSIS WITH MULTI-CASE STUDIESARNUPARP KAMHANGHARN; อานุภาพ กำแหงหาญ; Ong-art Naiyapatana; องอาจ นัยพัฒน์; Srinakharinwirot University; Ong-art Naiyapatana; องอาจ นัยพัฒน์; ong-art@swu.ac.th; ong-art@swu.ac.th