Search


Current filters:


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOKPONGSAKORN LUENGPAIROJ; พงศกร เหลืองไพโรจน์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
8IDENTITY DESIGN OF BEAUTY INFLUENCERS IN SOCIAL MEDIAPEVARA ARJHARNWONG; ปีย์วรา อาจหาญวงศ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
8DESIGN WEB APPLICATION PROTOTYPE FOR THE BILLBOARDBUSINESS ON TUK-TUK­­­ : CASE STUDY OF THAI FAN CLUBPREFERENCE MODELS FOR THAI AND KOREAN IDOL PERFORMERSRATCHAYA SIRIPHAN; รัชยา ศิริพันธุ์; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
8THE MARKETING PLAN FOR PLASTIC WOVEN BAGBY KOH KRET HOUSEWIFE GROUP, NONTHABURIWALAIKORN KANLAI; วลัยกร ก้านลาย; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th