Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 68 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8USE OF LEGAL INFORMATION BY THE LEGAL OFFICERSIN THE OFFICE OF THE JUDICIARYPREECHAYA NUMWAT; ปรีชญา นามวัฒน์; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8AN ANALYSIS OF LANGUAGE STYLES USED IN SKIN CARE ADVERTISEMENTS: A CASE STUDY OF TWO COSMETIC BRANDS ON INSTAGRAMPOONNAPHOT PISEK; ปุณพจน์ ภิเศก; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; Srinakharinwirot University; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; attasith@swu.ac.th; attasith@swu.ac.th
8PERSUASIVE STRATIGIES IN HOTEL SLOGANSPEERAYA INPAKDEE; ภีรยา อินปักดี; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
16IMPROVING CHEST PATHOLOGIES DETECTION FROM CHEST X-RAY WITH DEEP LEARNING USING TRANSFER LEARNING AND IMAGE ENHANCEMENT TANABUT TAKSINAVONGSKUL; ธนบุตร ทักษิณาวงศ์สกุล; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; Srinakharinwirot University; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; sophon@swu.ac.th; sophon@swu.ac.th
16THE EFFECTS OF COMMUNICATION OF ONLINE TRAVEL INFLUENCERSTOWARD BUYING DECISION OF ELECTRONIC PRODUCTPHANSA SRATHONGDOI; พรรษา สระทองโดย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
16USERS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS TOWARD SERVICES PROVIDEDAT COVID-19 VACCINATION CENTERS IN BANGKOK AREASIKARIN LERKSIRIKORNKULL; ศิครินทร์ ฤกษ์สิริกรกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16THE CELEBRITY ENDORSEMENTS IN ADVERTISING ON THE PURCHASING DECISIONS OF COUNTER BRAND FACIAL PRODUCTS AMONG CONSUMER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANANYA SWANGHABUN; ธนัญญา แสวงหาบุญ; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16CHARACTERISTICS OF SUCCESSFUL GAME STREAMERS IN THAILAND PARICHAT SANGKATE; ปาริชาติ สังเกต; Phatthira Teeraswasdi; ภัทธิรา ธีรสวัสดิ์; Srinakharinwirot University; Phatthira Teeraswasdi; ภัทธิรา ธีรสวัสดิ์; phatthira@swu.ac.th; phatthira@swu.ac.th
8DEVELOPMENT OF A SET FOR COMMUNITY TOURISM PROMOTION MEDIA CASE STUDY OF CHUMPON PROVINCEPAKORN POTA; ภากรณ์ โพธะ; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; Srinakharinwirot University; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; kittikornn@swu.ac.th; kittikornn@swu.ac.th