Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-29 of 29 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR MENSTRUAL CUP AMONG FEMALE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLISAPATCHADA CHAVENGCHUTIRAT; อาภัชฎา เชวงชุติรัตน์; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
8THE MOTIVATION AND SERVICE QUALITY THAT RELATED TO TRUST FOR PRE-ORDER KOREAN PRODUCTS BUYING OF GENERATION Y IN BANGKOKKANOKRAT UABHAIBOOL; กนกรัตน์ เอื้อไพบูลย์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8A STUDY OF WORK MOTIVATION AND WORKING ENVIRONMENT ARE RELATED TO CREATIVE BEHAVIOR FOR WORKING OF GENERATION-Y IN BANGKOK METROPOLITAN AREAJANEJIRA THIANWICHIT; เจนจิรา เทียนวิจิตร; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
8A STUDY OF EDUCATIONAL INNOVATIVE ORGANIZATION FOR SECONDARY SCHOOLS WHICH AWARDED FROM OFFICE OF THE BASIC EDUCATION QUALITY AWARDSNATPAPAT SAKUNPATRADA; ณัฐปภัสร์ สกุลพัฒน์รดา; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th
8IDENTITY DESIGN OF BEAUTY INFLUENCERS IN SOCIAL MEDIAPEVARA ARJHARNWONG; ปีย์วรา อาจหาญวงศ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
8DESIGN WEB APPLICATION PROTOTYPE FOR THE BILLBOARDBUSINESS ON TUK-TUK­­­ : CASE STUDY OF THAI FAN CLUBPREFERENCE MODELS FOR THAI AND KOREAN IDOL PERFORMERSRATCHAYA SIRIPHAN; รัชยา ศิริพันธุ์; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; Srinakharinwirot University; Saowaluck Phanthabutr; เสาวลักษณ์ พันธบุตร; saowaluck@swu.ac.th; saowaluck@swu.ac.th
8THE MARKETING PLAN FOR PLASTIC WOVEN BAGBY KOH KRET HOUSEWIFE GROUP, NONTHABURIWALAIKORN KANLAI; วลัยกร ก้านลาย; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; Srinakharinwirot University; Tisiruk Potavanich; ฐิศิรักน์ โปตะวณิช; tisiruk@swu.ac.th; tisiruk@swu.ac.th
8MARKETING MIX FOR THAI TOURISTS TO PARTICIPATE IN TRADE FAIRS AND EXHIBITIONS, BANGKOK METROPOLISTHANUTCHAPORN PECHLOME; ธนัชพร เพชรล้อม; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; Srinakharinwirot University; Usanee Watcharaphaisankul; อุษณีย์ วัชรไพศาลกุล; usaneeph@swu.ac.th; usaneeph@swu.ac.th