Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-14 of 14 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8AN ANALYSIS OF LANGUAGE STYLES USED IN SKIN CARE ADVERTISEMENTS: A CASE STUDY OF TWO COSMETIC BRANDS ON INSTAGRAMPOONNAPHOT PISEK; ปุณพจน์ ภิเศก; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; Srinakharinwirot University; Attasith Boonsawasd; อรรถสิทธิ์ บุญสวัสดิ์; attasith@swu.ac.th; attasith@swu.ac.th
8PERSUASIVE STRATIGIES IN HOTEL SLOGANSPEERAYA INPAKDEE; ภีรยา อินปักดี; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
16USERS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS TOWARD SERVICES PROVIDEDAT COVID-19 VACCINATION CENTERS IN BANGKOK AREASIKARIN LERKSIRIKORNKULL; ศิครินทร์ ฤกษ์สิริกรกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
8DEVELOPMENT OF A SET FOR COMMUNITY TOURISM PROMOTION MEDIA CASE STUDY OF CHUMPON PROVINCEPAKORN POTA; ภากรณ์ โพธะ; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; Srinakharinwirot University; Kittikorn Nopudomphan; กิตติกรณ์ นพอุดมพันธุ์; kittikornn@swu.ac.th; kittikornn@swu.ac.th