Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 2341-2350 of 3061 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
232
233
234
235
236
237
238
...
307
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
16
CAUSAL FACTORS INFLUENCING TEAM EFFECTIVENESS IN SCHOOLS UNDERTHE SECONDARY EDUCATION SERVICE AREA OFFICE CHONBURI RAYONG
NATTHAYA BOONYALIT
;
ณัฐธยาน์ บุญฤทธิ์
;
Jantarat Phutiar
;
จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์
;
Srinakharinwirot University
;
Jantarat Phutiar
;
จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์
;
jantarat@swu.ac.th
;
jantarat@swu.ac.th
16
SKILL ENHANCEMENT IN DEVELOPING INNOVATION FOR NURSING STUDENTS AT THE FACULTY OF NURSING AT THE PRABOROMARAJCHANOK INSTITUTE
YODKHWAN CHEUNBUN
;
ยอดขวัญ ชื่นบาน
;
Chatupol Yongsorn
;
จตุพล ยงศร
;
Srinakharinwirot University
;
Chatupol Yongsorn
;
จตุพล ยงศร
;
chatupol@swu.ac.th
;
chatupol@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING ELECTRICAL MACHINES PURCHASING INTENTION ON ONLINE MARKETPLACE.
SUJIRA INTARACHOM
;
สุจีรา อินทรโฉม
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
warinrampai@swu.ac.th
;
warinrampai@swu.ac.th
16
INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS AND REFERENCEGROUPS TOWARD PURCHASING BEHAVIORSOF JEAN PRODUCTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS
WIPATSAYA RUJIWIPHAT
;
วิปัศยา รุจิวิพัฒน์
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
16
FACTORS INFLUENCING ONLINE CONSTRUCTION MATERIAL PURCHASING SATISFACTION OF CONTRACTOR IN BANGKOK
PARANEE SAHAKITSAKUL
;
ปารณีย์ สหกิจสกุล
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
19
THE EFFECT OF SUPPLY CHAIN SUSTAINABILITY UNDER UN GLOBAL COMPACT CONCEPT ON STAFF PERCEPTION OF BUSINESS SUSTAINABILITY : A CASE STUDY OF A FOREIGN LOGISTICS COMPANY OPERATING IN THAILAND
AKKARAPON SON-IAM
;
อัครภณ สนเอี่ยม
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Kangwan Yodwisitsak
;
กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์
;
kangwan@swu.ac.th
;
kangwan@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING TO GOODS PURCHASING BEHAVIOR THROUGH THE SHOPEE LIVE BROADCAST CHANNEL OF PEOPLE IN BANGKOK
THIRADA CHAIPHUEK
;
ถิรดา ไชยเผือก
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
16
FACTORS AND ATTITUDE AFFECTING INTENTION TO TAX E-FILING AT BANGKOK AREA REVENUE OFFICE 25
MATHUMON JINAKUL
;
มธุมน จินากุล
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
Srinakharinwirot University
;
Jarin Jarusen
;
จรินทร์ จารุเสน
;
jarin@swu.ac.th
;
jarin@swu.ac.th
16
INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION THAT AFFECTING CONSUMER LOYALTY OF JONES' SALAD RESTAURANT
WANUTCHANIT CHETANASENA
;
วนัชณิช เจตนเสน
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
16
PURCHASE INTENTION FOR NON-PACKAGE PRODUCTOF GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN
PREAW ANGTHANAKUL
;
แพรว อังธนากุล
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
Discover
Subject
1217
Social Sciences
626
Education
506
Business
451
Arts and Humanities
343
Education science
305
Psychology
180
Human health and social work acti...
105
Computer Science
103
Health Professions
98
Arts, entertainment and recreation
.
next >
Date issued
269
2022
20
2020
58
2019
16
2018