Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
17
JOB PERFORMANCE MOTIVATION ORGANIZATIONAL CULTURE AND SATISFACTION AFFECTING ORGANIZATIONAL LOYALTY OF GENERATION Y OPERATIONAL EMPLOYEES FOR LIMITED PUBLIC COMPANY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATCHANEE JUNKAEW
;
รัชนี จันทร์แก้ว
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES INFLUENCING THE SERVICE USAGE BEHAVIORS OF GENERATION Y CONSUMERS AT THE AFTER YOU CAFE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
WIJITTRA TOTRONGNISAN
;
วิจิตรา ต่อตรงนิสาร
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
FACTORS INFLUENCING INVESTMENT BEHAVIOR OF MUSLIMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PARANCHAI CHULTHIRA
;
ปรัญชัย จุลธีระ
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON IMPULSE BUYING OF DRINKING WATER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PREAWRUDEE RUCKPINTUWAT
;
แพรวฤดี ฤกษ์พินธุวัฒน์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
DETERMINATION TO LIVE IN A CASHLESS SOCIETY AMONG OF CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PARNNAPA CHAKORNPRADIT
;
ปานนภา ชาครประดิษฐ์
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
PRODUCT FACTORS, BRAND EQUITY AND CONSUMER BEHAVIOR ON VISTRA SUPPLEMENTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KANNIKA WONGCENT
;
กรรณิกา วงศ์เซ็นต์
;
Supinya Yansomboon
;
ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON KOHLER BRAND SANITARY WARE VIA RETAIL STORE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUNGWIT NATTHAYAPAN
;
รุ่งวิทย์ ณัฐทยาพันธุ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
FACTORS INFLUENCING WORKING AGE PERSONSOF BUYING DECISION ON PRODUCT FOR TAX INCOME DEDUCTIONIN BANGKOK METROPOLITAN AREA
BHANUPAN THONGMA
;
ภาณุพันธ์ ทองมา
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PERAWAT NUDSOONGVONG
;
พีรวัส นัดสูงวงศ์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
1
บริษัท มหาชน จำกัด
1
ผลิตภัณฑ์ลดหย่อนภาษีเงินได้
1
ผลิตภัณฑ์เสริมอาหารวิสทร้า
1
ผู้บริโภคในช่วงอายุเจนวาย
1
พนักงานระดับปฏิบัติ
1
พฤติกรรมการลงทุน
1
พฤติกรรมการใช้บริการ
1
มุสลิม
1
ร้านค้าปลีก
1
วัฒนธรรมองค์กร
.
< previous
next >