Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 124 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
8ENHANCEMENT OF GROWTH MINDSET OF JUNIOR HIGH  SCHOOL STUDENTS  BY USING GUIDANCE ACTIVITIESWATTANAPONG LOUNSANG; วัฒนพงศ์ ล้วนเส้ง; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; Srinakharinwirot University; Monthira Jarupeng; มณฑิรา จารุเพ็ง; monthira@swu.ac.th; monthira@swu.ac.th
8THE ENHANCEMENT OF CAREER DECISION MAKING SELF-EFFICACY OF HIGH SCHOOL STUDENTS THROUGH GUIDANCE ACTIVITIES PACKAGECHUTIMA THONGMEEKWAN; ชุติมา ทองมีขวัญ; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; Srinakharinwirot University; Skol Voracharoensri; สกล วรเจริญศรี; skol@swu.ac.th; skol@swu.ac.th
8A STUDY OF EDUCATIONAL INNOVATIVE ORGANIZATION FOR SECONDARY SCHOOLS WHICH AWARDED FROM OFFICE OF THE BASIC EDUCATION QUALITY AWARDSNATPAPAT SAKUNPATRADA; ณัฐปภัสร์ สกุลพัฒน์รดา; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; Srinakharinwirot University; Jantarat Phutiar; จันทรัศม์ ภูติอริยวัฒน์; jantarat@swu.ac.th; jantarat@swu.ac.th
8STUDENTS' FUTURE COMPETENCIES OF BASIC EDUCATION INSTITUTIONS UNDER OFFICE OF EDUCATIONAL SERVICE AREA PRACHUAP KHIRI KHANARTHIJVARA TRAIPHUM; อาทิวราห์ ไตรภูมิ; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; Srinakharinwirot University; Theeraphab Phetmalhkul; ธีระภาพ เพชรมาลัยกุล; theeraphab@swu.ac.th; theeraphab@swu.ac.th
8THE EFFECTS OF TASK-BASED LEARNING AND COLLABORATIVE STRATEGICREADING INSTRUCTION IN ENHANCING READING COMPREHENSIONOF MATTHAYOMSUKSA 2 STUDENTSTHANACHIRA CHAIWONG; ธนจิรา ชัยวงค์; Nantina Nilayon; นันทิณา นิลายน; Srinakharinwirot University; Nantina Nilayon; นันทิณา นิลายน; nantina@swu.ac.th; nantina@swu.ac.th
8REVIEW OF THE LITERATURE ACCORDING TO VOCAL STUDIESIN THAILAND DURING 2004-2019PONNPHATSORN CHAIANANNITHI; ภรภัสสรณ์ ชัยอนันต์นิธิ; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; Srinakharinwirot University; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; prapansak@swu.ac.th; prapansak@swu.ac.th
8ART ACTIVITIES WITH KOLB'S EXPERIENTIAL LEARNING THEORY FOR LEARNING THAI LANNA ART HISTORY THROUGH THE SCULPTURE MAKING PROCESSTHANAPORN THEPRAKSA; ธนพร เทพรักษา; Lertsiri Bovornkitti; เลิศศิริร์ บวรกิตติ; Srinakharinwirot University; Lertsiri Bovornkitti; เลิศศิริร์ บวรกิตติ; lertsiri@swu.ac.th; lertsiri@swu.ac.th
8THE DEVELOPMENT OF GAUACHE COLOUR EXERCISESIN VISUAL ART SUBJECT FOR SECONDARY 2 STUDENTS'BANGPLEERATBAMRUNG SCHOOLSUPHASSORN SAE-LEE; สุภัสสร แซ่ลี้; Atipat Vijitsatitrat; อธิพัชร์ วิจิตสถิตรัตน์; Srinakharinwirot University; Atipat Vijitsatitrat; อธิพัชร์ วิจิตสถิตรัตน์; sektan@swu.ac.th; sektan@swu.ac.th
8THE LEARNING EDUCATION DEVELOPMENT OF VISUAL ARTS PROJECT LEARNING FROM PHI TA KHON MASK DAN SAI DISTRICT LOEI PROVINCETAMAKORN BUTSRI; ธมกร บุตรศรี; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; Srinakharinwirot University; Sathit Thimwatbunthong; สาธิต ทิมวัฒนบรรเทิง; sathit@swu.ac.th; sathit@swu.ac.th
8THE CREATION OF INSTRUCTIONAL PACKAGE TO DEVELOP LEARNINGACHIEVEMENT IN MUSICAL SIGNS AND SYMBOLSFOR GRADE 7 STUDENTS AT MATHAYOM WAT MAKUTKASAT SCHOOLPIMWALAN THONGWONGPHAT; พิมพ์วลัญช์ ทองวงษ์เพ็ชร; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; Srinakharinwirot University; Prapansak Pum-in; ประพันธ์ศักดิ์ พุ่มอินทร์; prapansak@swu.ac.th; prapansak@swu.ac.th