Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 11 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
18
MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS' BUYING BEHAVIOR TREND BY USING DELIVERY SERVICE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
PUNPET TIYAPARPAWAT
;
พันธ์เพชร ติยะประภาวัฒน์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18
FACTORS RELATED TO PURCHASING BEHAVIOR OF LED LAMPSFOR ENERGY SAVING OF INDUSTRIAL FACTORIESIN SAMUT SAKHON PROVINCE
JUTHARAD RUNGRUENGBUNCHERD
;
จุฑารัตน์ รุ่งเรืองบรรเจิด
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BUYING DECISIONS ON KOHLER BRAND SANITARY WARE VIA RETAIL STORE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUNGWIT NATTHAYAPAN
;
รุ่งวิทย์ ณัฐทยาพันธุ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14
MARKETING MIX ON CUSTOMER PERSPECTIVE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE INFLUENCING CONSUMERS TENDENCY IN PURCHASING GOODS FROM VENDING MACHINE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
DUSANEE JANGPONG
;
ดุษณี แจ้งพงษ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
15
BRAND EQUITY AND MARKETING MIX AFFECTING CONSUMER BEHAVIOR TREND ON WATSONS HOUSEBRAND IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHUTIMA PREECHATHAMRAT
;
ชุติมา ปรีชาธรรมรัช
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16
MARKETING MIX FROM A CUSTOMER PERSPECTIVE AND TRUST RELATING TO PURCHASING BEHAVIOR OF POMELO CLOTHING BRAND THROUGH ONLINE WEBSITES IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUTHASINEE ONTO
;
สุธาสินีย์ อ้นโต
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27
MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOK
WARANYA SIANGCHAKSAI
;
วรัญญา เสียงจักรสาย
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
8
MARKETING MIX FACTORS EFFECTING THE DECISION IN USING BANGKOK MASS TRANSIT AUTHORITY ELECTRONIC CARD OF THE BMTA BUS USERS IN CHATUCHAK, BANGKOK
JITTRA DUANGTAKAEW
;
จิตตรา ดวงตาแก้ว
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
27
WEBSITES QUALITY AND MARKETING MIXED FACTORS AFFECTING TOURISTS’ DECISION TO THE HOTEL SERVICE’S PURCHASING TRENDS TOWARDSTHE ONLINE SERVICE
LERLERD WANGEAKSAKUL
;
เลอเลิศ หวังเอกสกุล
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
MOTIVATION AND MARKETING MIX CORRELATINGWITH PURCHASING BEHAVIOR OF MC JEANSIN BANGKOK METROPOLITAN
ADUN WONGSOMSRI
;
อดุลย์ วงษ์สมศรี
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
6
ส่วนประสมทางการตลาด
2
Customer perspective
2
Financial and insurance activities
2
Purchasing behavior
2
Technology acceptance
2
คุณค่าตราสินค้า
2
พฤติกรรมการซื้อ
1
Bangkok Mass Transit Authority el...
1
Bangkok metropolitan area
1
BMTA Card
.
next >
Date issued
1
2022