Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 12 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
27
MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOK
WARANYA SIANGCHAKSAI
;
วรัญญา เสียงจักรสาย
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOK
CHIRAPHAT MANEECHOT
;
จีรภัทร มณีโชติ
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Varintra Sirisuthikul
;
วรินทรา ศิริสุทธิกุล
;
varintra@swu.ac.th
;
varintra@swu.ac.th
8
FACTORS INFLUENCING INVESTMENT DECISION MAKING FOR SUPER SAVING FUNDS AMONG WORKING-AGE PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
ADISORN KITBUMRUNG
;
อดิศร กิจบำรุง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
27
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF PTT STATION IMAGE
NAPAT KLINPRACHUM
;
ณภัทร กลิ่นประชุม
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
Srinakharinwirot University
;
Kulachet Mongkol
;
กุลเชษฐ์ มงคล
;
kulachet@swu.ac.th
;
kulachet@swu.ac.th
27
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' INVESTMENT INTENTION AND TENDENCY OF USAGE SERVICE ON ROBO-ADVISOR IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PERAWAT NUDSOONGVONG
;
พีรวัส นัดสูงวงศ์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTH
MEENA BUALOYLERT
;
มีนา บัวลอยเลิศ
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING THE PURCHASING DECISIONS OF SAVINGS LIFE INSURANCE MUANG THAI LIFE ASSURANCE PUBLIC COMPANY LIMITED AMONG CONSUMERS IN BANGKOK. AFTER THE COVID-19 SITUATION
PUNWORAWAT ROIPORNKASEMSUK
;
ปุณวรวัฒน์ ร้อยพรเกษมสุข
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
21
FACTORS AFFECTING PURCHASE INTENTIONS FOR LIFE INSURANCE WITH HEALTH RIDERS OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SUMARIN WIRIYANUWUTGUL
;
สุมาริน วิริยานุวัฒน์กุล
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatma@swu.ac.th
;
nattapatma@swu.ac.th
21
MOTIVATION AFFECTING TO DECISION OF FORMER EMPLOYEE TO RETAIN WORKING AT TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED AFTER MIGRATION A CASE STUDY HEADQUARTER PHAHOLYOTHIN
PRAPHATSON KAEWSRINUAN
;
ประภัสสร แก้วศรีนวล
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
21
PERCEPTION OF MEDIA ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS’ PURCHASE DECISIONS ON LIFE INSURANCE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PIJITTRA NUANKERD
;
พิจิตรา นวนเกิด
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
2
Marketing mix
2
ส่วนประสมทางการตลาด
1
Application
1
Attitude
1
Bangkok metropolitan area
1
Behavior Control Perception
1
Benefits
1
Brand Awareness
1
Brand Equity
1
Consumers
.
next >
Date issued
1
2022