Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-14 of 14 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
21ADVERTISING BY FAMOUS PEOPLE , LIFESTYLE AND TECHNOLOGY ACCEPTANCE THAT AFFECTS ONLINE CONSUMER BEHAVIOR AND DECISION TO BUY FASHION PRODUCTS THROUGH ONLINE NETWORKS INSTAGRAM OF UNDERGRADUATE IN BANGKOKWARUMPORN PUNIN; วรัมพร ปั้นอินทร์; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND TRANSPORT EFFICIENCY AFFECTING DECISION MAKING ON EXPRESS DELIVERY  APPLICATIONS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREATHANAWAN PHROMNGAM; ธนวรรณ พรหมงาม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
21TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND ELECTORNIC WORD OF MOUTH (E-WOM) AFFECT INTENTION TO USE TELEMEDICINE AND TELEPHARMACY IN BANGKOKNUTTIDA CHULADEE; ณัฐธิดา ชุละดี; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th