Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 401-409 of 409 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
38
39
40
41
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
15
LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
KARNRAWEE PONGPANICH
;
กานต์รวี พงษ์พานิช
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
15
FACTORS AFFECTING DECISION-MAKING FOR WORKATION TRAVEL AMONG WORKING-AGED PEOPLE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TEERAPAT WONGKAMNA
;
ธีรภัทร์ วงค์คำนา
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
15
EFFECTIVE MOTIVATION OF THE DECISION TO ENROLL IN VOCATIONAL CERTIFICATE IN THONBURI COMMERCIAL COLLEGE
SARUNRAT ISSARANGKUL NA AYUTTHAYA
;
ศรัณย์รัตน์ อิศรางกูร ณ อยุธยา
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
15
THE FACTOR INFLUENCING SATISFACTION WITH THE USE OFOFFICE RENTAL SPACE THANAPOOM TOWER
KASEMSAN KASEMSAD
;
เกษมสันต์ เกษมสัตย์
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Nattapat Manirochana
;
ณัฏฐพัชร มณีโรจน์
;
nattapatma@swu.ac.th
;
nattapatma@swu.ac.th
15
MALA SHABU CONSUMPTION BEHAVIOR OF CONSUMER IN BANGKOK METROPOLIS
ANGKAWAN DEELERT
;
อังควรรณ ดีเลิศ
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
15
FACTORS RELATING TO ORGANIZATIONAL LOYALTY OF THE EMPLOYEES IN AN ARCHITECT COMPANY IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PUNCHARAT BANNAPANYA
;
ปุญชรัสมิ์ บรรณปัญญา
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Phutip Meethavornkul
;
ภูธิป มีถาวรกุล
;
phutip@swu.ac.th
;
phutip@swu.ac.th
15
EFFECT OF MICRO-INFLUENCERS AND PARASOCIAL RELATIONSHIPS ON BRAND ADVOCACY IN THE BEAUTY INDUSTRY OF GENERATION Z CONSUMERS
SUCHANAT RAKDANG
;
สุชานาถ รักแดง
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
warinrampai@swu.ac.th
;
warinrampai@swu.ac.th
19
GAME PURCHASE DECISION BEHAVIORS VIA STEAM APPLICATION IN THAILAND DURING COVID SITUATION
NARONGTHAPE THAMATASANANONT
;
ณรงค์เทพ ธรรมทัศนานนท์
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
15
FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION FOR EDIBLE CUP AMONG WORKING-AGE CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLIS
KRISANA HATTAKITJUMROEN
;
กฤษณา หัตถกิจจำเริญ
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
Srinakharinwirot University
;
Benchamas Sirijai
;
เบญจมาส สิริใจ
;
benchamas@swu.ac.th
;
benchamas@swu.ac.th
Discover
Subject
41
Marketing and advertising
31
Other service activities
30
การตัดสินใจซื้อ
28
Administrative and support servic...
27
คุณค่าตราสินค้า
23
Service quality
20
การตัดสินใจ
19
Motivation
19
รูปแบบการดำเนินชีวิต
19
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019