Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 381-390 of 431 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
36
37
38
39
40
41
42
...
44
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
16
PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE AFFECTING TO SERVICE USAGE BEHAVIOR TREND OF MAJOR CINEPLEX AFTER THE COVID-19 SITUATION IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SIRIMADA KOWPRADIT
;
สิริมาดา โกวประดิษฐ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
16
THE FACTORS INFLUENCING THE SOJU ALCOHOLIC BEVERAGE CONSUMTION BEHAVIOR TREND IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
TANPHAN MUNGSONG
;
แทนพันธุ์ เมืองซอง
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
16
STUDY OF FACTORS AFFECTING DECISION MAKING AMONG CONSUMERS REGARDING VDO STREAMING SERVICE USAGE IN THE BANGKOK AREA
PRAPAISAN KANARAKSAPONG
;
ประไพศาล คณารักษาพงษ์
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
16
DECISIONS TO CONSUME PLANT-BASED MEAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
NOPPAWAN NURAT
;
นพวรรณ นุรัตน์
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
16
FACTORS INFLUENCING ONLINE PURCHASING DECISIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
KUNUNYA NIMERITH
;
คุณัญญา เนียมฤทธิ์
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE PRODUCTS VIA SHOPEE APPLICATION CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA DURING THE COVID-19 EPIDEMIC SITUATION
RATTANACHART PUNPONGWONG
;
รัตนชาติ พันธ์พงษ์วงศ์
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING CONSUMER'S DECISION TO PURCHASE PET FOOD SUPPLEMENT IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
TRITTAPON POOKJIT
;
ธฤตภณ ผูกจิตร
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
Srinakharinwirot University
;
Supada Sirikutta
;
สุพาดา สิริกุตตา
;
supadas@swu.ac.th
;
supadas@swu.ac.th
16
CODE OF ETHICS AND RESPONSIBILITIES FOR PROFESSIONAL STATE AUDIT AND QUALITY OF AUDITORS TO THE QUALITY OF AUDIT WORK OF THE AUDITORS IN STATE AUDIT OFFICE OF THE KINGDOM OF THAILAND
SUPAPORN PHOLSAEN
;
สุภาพร พลแสน
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
16
HAPPINESS AT WORK AND ORGANIZATIONAL CLIMATE ARE RELATED TO THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT OF EMPLOYEES IN TOBACCO AUTHORITY OF THAILAND (HEAD OFFICE)
WARAPORN SURIYA
;
วราภรณ์ สุริยา
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
16
FACTORS AFFECTING SURVIVAL OF JAPANESE COMIC BOOK STORE IN CONSUMER PERSPECTIVE, PATHUM WAN DISTRICT,BANGKOK METROPOLITAN AREA
YOLAWEE CHATSIRIWECH
;
ยลรวี ฉัตรศิริเวช
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
Discover
Subject
50
Marketing and advertising
42
Administrative and support servic...
33
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
27
คุณค่าตราสินค้า
24
Service quality
21
การตัดสินใจ
20
Motivation
20
ส่วนประสมทางการตลาด
20
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019