Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 11-20 of 431 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
4
5
...
44
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
21
INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHOMPOONUCH SOMBOONPORN
;
ชมภูนุช สมบูรณ์พร
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOK
DONGKMON PETPAPUN
;
ดวงกมล เพชรประพันธ์
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLIS
KRISSANA MANPRAGOB
;
กฤษณา หมั่นประกอบ
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17
SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMERS’PURCHASING DECISION IN MACAROON AT LADUREE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
WICHAI YHUNKRATOK
;
วิชัย ยุ่นกระโทก
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
CUSTOMER’S SERVICE USAGE BEHAVIOR AT SMEs COFFEE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
BUDSAYARAK NUGSEANG
;
บุษญารักษ์ นักเสียง
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS READY-MADE SOFTWARE SYSTEM MANAGES THE BUSINESS OF EMPLOYEES OF BETAGRO PUBLIC COMPANY LIMITED
PATCHAREE YIBCHAROENPORN
;
พัชรี หยิบเจริญพร
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21
BRAND IMAGE MARKETING MIX SERVICE SATISFACTION INFLUENCES BRAND LOYALTY JUBILEE DIAMOND FOR EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK.
PANIDA BOONPRASERT
;
พนิดา บุญประเสริฐ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19
FACTORS INFLUENCING INTENTIONS TO PURCHASE CLOTHES ONLINE AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA AND VICINITY
BENJAPORN JEAMSRIPONG
;
เบญจพร เจียมศรีพงษ์
;
Warinrampai Rungruangjit
;
วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS BEHAVIOR IN CHOOSING SERVICE OF LOW COST AIRLINES
PILAILUK KRAIRAT
;
พิไลลักษณ์ ไกรรัตน์
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE FOOD FRANCHISE BUSINESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
SASIPIM PHUANGSUKEE
;
ศศิพิมพ์ พ่วงสุขี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
50
Marketing and advertising
42
Administrative and support servic...
33
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
27
คุณค่าตราสินค้า
24
Service quality
21
การตัดสินใจ
20
Motivation
20
ส่วนประสมทางการตลาด
20
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019