Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-20 of 409 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
21INFLUENCE OF BRAND IMAGE AND SATISFACTION TO THE LOYALTY OF ZARA CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREACHOMPOONUCH SOMBOONPORN; ชมภูนุช สมบูรณ์พร; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17MARKETING MIX FACTORS AND LIFESTYLES INFLUENCING THE PURCHASE BEHAVIOR OF ORGANIC VEGETABLES OF CONSUMERS IN BANGKOKDONGKMON PETPAPUN; ดวงกมล เพชรประพันธ์; Karnrawee Anuntaakarakul; กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, MOTIVATION AND SATISFACTION IN CHILLED READY MEAL FOOD AT BANGKOK METROPOLISKRISSANA MANPRAGOB; กฤษณา หมั่นประกอบ; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
17SERVICE MARKETING MIX AND BRAND EQUITY RELATING TO CONSUMERS’PURCHASING DECISION IN MACAROON AT LADUREE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREAWICHAI YHUNKRATOK; วิชัย ยุ่นกระโทก; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17CUSTOMER’S SERVICE USAGE BEHAVIOR AT SMEs COFFEE SHOP IN BANGKOK METROPOLITAN AREABUDSAYARAK NUGSEANG; บุษญารักษ์ นักเสียง; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS READY-MADE SOFTWARE SYSTEM MANAGES THE BUSINESS OF EMPLOYEES OF BETAGRO PUBLIC COMPANY LIMITEDPATCHAREE YIBCHAROENPORN; พัชรี หยิบเจริญพร; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21BRAND IMAGE MARKETING MIX SERVICE SATISFACTION INFLUENCES BRAND LOYALTY JUBILEE DIAMOND FOR EMPLOYEES OF PRIVATE COMPANIES IN BANGKOK. PANIDA BOONPRASERT; พนิดา บุญประเสริฐ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
19FACTORS INFLUENCING  INTENTIONS TO PURCHASE CLOTHES ONLINE AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA AND VICINITYBENJAPORN JEAMSRIPONG; เบญจพร เจียมศรีพงษ์; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS BEHAVIOR IN CHOOSING SERVICE OF LOW COST AIRLINESPILAILUK KRAIRAT; พิไลลักษณ์ ไกรรัตน์; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17MARKETING MIX FACTORS AFFECTING DECISIONS TO PURCHASE FOOD FRANCHISE BUSINESS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASASIPIM PHUANGSUKEE; ศศิพิมพ์ พ่วงสุขี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society