Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 41 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
16ELECTRONIC WORD OF MOUTH, PERCEPTION OF PRODUCT ATTRIBUTES AND CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF SAMSUNG FOLDABLE SMARTPHONERATTANAPORN YODTHONG; รัตนาภรณ์ ยอดทอง; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; supinyad@swu.ac.th; supinyad@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
16BRAND EQUITY AND SERVICE QUALITY AFFECTING SERVICE USAGE DECISIONS AT CAFÉ AMAZON IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAJIRATCHA PONLAMUANG; จิรัฌชา พลเมือง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE AFFECTING TO SERVICE USAGE BEHAVIOR TREND OF MAJOR CINEPLEX AFTER THE COVID-19 SITUATION IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIMADA KOWPRADIT; สิริมาดา โกวประดิษฐ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
16THE FACTORS INFLUENCING THE SOJU ALCOHOLIC BEVERAGE CONSUMTION BEHAVIOR TREND IN BANGKOK METROPOLITAN AREATANPHAN MUNGSONG; แทนพันธุ์ เมืองซอง; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16DECISIONS TO CONSUME PLANT-BASED MEAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA NOPPAWAN NURAT; นพวรรณ นุรัตน์; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16FACTORS  AFFECTING CONSUMER'S DECISION TO PURCHASE PET FOOD SUPPLEMENT IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATRITTAPON POOKJIT; ธฤตภณ ผูกจิตร; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16SERVICE USAGE DECISIONS ON MOBILE BANKING APPLICATIONS AMONG PRIVATE EMPLOYEES IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA KORNKARN RAKBANKERD; กรกานต์ รักบ้านเกิด; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; Srinakharinwirot University; Supada Sirikutta; สุพาดา สิริกุตตา; supadas@swu.ac.th; supadas@swu.ac.th
16CONSUMERS’ ATTITUDE ON PRODUCT, AND BRAND EQUITY AFFECTINGCONSUMER TENDENCY OF BUYING BEHAVIOR ON DETTOL SHOWER GELIN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANABDUAN NIYOMWAN; นับเดือน นิยมวัน; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
15LIFESTYLES RELATING TO BUYING BEHAVIOR OF FACIAL SUNSCREEN PRODUCTS AMONG CONSUMER IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKARNRAWEE PONGPANICH; กานต์รวี พงษ์พานิช; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th