Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 21-27 of 27 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
27
BRAND EQUITY AFFECTING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONOF UNIQLO BRAND PRODUCTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
SARUNYA RAKSASRI
;
ศรัญญา รักษาศรี
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
16
PURCHASING DECISION PROCESS AND SATISFACTION OF CONSUMERSTO CONSUMING BAKERY SUPAMAS BRAND IN THE CHUMPHON PROVINCE
NETIPORN CHAROENSUK
;
เนติพร เจริญสุข
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING THE PURCHASING DECISIONS OF SAVINGS LIFE INSURANCE MUANG THAI LIFE ASSURANCE PUBLIC COMPANY LIMITED AMONG CONSUMERS IN BANGKOK. AFTER THE COVID-19 SITUATION
PUNWORAWAT ROIPORNKASEMSUK
;
ปุณวรวัฒน์ ร้อยพรเกษมสุข
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
19
FACTORS AFFECTING WORKING-AGE CUSTOMERS' BUYING DECISION ON BADMINTON RACKETS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
PONKRIT HUNKAO
;
พลกฤต หุ่นเก่า
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
21
THE SUSTAINABLE MARKETING OF ORGANIZATIONS, BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS RELATED TO BUYING DECISIONS ON Nestlé FOOD AND BEVERAGE OF WORKERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
LAKKANAWAN VIMONMAT
;
ลักขณาวรรณ วิมลมาศ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
21
PRODUCT FACTORS AND BRAND VALUES AFFECTING BUYING DECISIONS TOWARD SMART WATCHES AMONG EXERCISE CONSUMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA
RATTANARUK CHATKAEWWORAWONG
;
รัตนรักษ์ ฉัตรแก้ววรวงศ์
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
16
INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION THAT AFFECTING CONSUMER LOYALTY OF JONES' SALAD RESTAURANT
WANUTCHANIT CHETANASENA
;
วนัชณิช เจตนเสน
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
Srinakharinwirot University
;
Pichai Pusumpun
;
พิชัย ภู่สัมพันธ์
;
pichaipu@swu.ac.th
;
pichaipu@swu.ac.th
Discover
Subject
13
Brand equity
8
Brand Equity
7
การตัดสินใจซื้อ
4
ปัจจัยด้านผลิตภัณฑ์
3
Brand loyalty
3
Satisfaction
3
Wholesale and retail trade; repai...
3
ส่วนประสมทางการตลาดบริการ
3
เขตกรุงเทพมหานคร
2
Bangkok metropolitan area
.
next >
Date issued
1
2022