Browsing by Subject Marketing mix factors

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
17FACTORS OF THE MARKETING MIX MODEL AFFECTINGTHE SELECTION OF BEHAVIOR ARTIFICIAL GRASS FOOTBALLFIELDS IN NORTH OF BANGKOKWERAWOOTHI KARAWOOTHI; วีรวุฒิ การวุฒิ; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; Srinakharinwirot University; Saravudh Chaivichit; สราวุธ ชัยวิชิต; saravudh@swu.ac.th; saravudh@swu.ac.th
24MARKETING MIX FACTORS AFFECTING FOOD PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS WHO LIVE IN CONDOMINIUMSKRIDCHEAI DHANSANDORS; กฤตไชย ฐานสันโดษ; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
21MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CONSUMER PURCHASING BEHAVIOR OF LUXURY CAT PRODUCTS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.BUSSARAPORN RUANG-UTTAMANUN; บุษราภรณ์ เรืองอุตมานันท์; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences
18MARKETING MIX FACTORS RELATED TO CUSTOMER DECISION-MAKING ON SELECTING ORGANIZATIONS TO CONDUCT TRAINING IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATANASAK KAMNOTNAE; ธนศักดิ์ กำหนดแน่; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society