Browsing by Subject Information and communication

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 68 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
19DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION EFFECTINGTO THE PURCHASING DECISION ON APPAREL FASHIONIN THE PERIOD OF COVID-19THITAPORN SOONTORNSATIT; ฐิตาภรณ์ สุนทรสถิตย์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
21DIRECTIVE SPEECH ACTS OF ASIAN PROTAGONISTSAND ASIAN SUPPORTING CHARACTERS IN 2021 SUPERHERO MOVIESJEERAPAN JARUDECHARAT; จีรพันธ์ จารุเดชารัตน์; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; Srinakharinwirot University; Sakulrat Worathumrong; สกุลรัตน์ วรธำรง; anusarad@swu.ac.th; anusarad@swu.ac.th
19DOG BREED CLASSIFICATION AND IDENTIFICATION USING CONVOLUTIONAL NEURAL NETWORKSNATTAKAN TOWPUNWONG; ณัฐกานต์ ท้าวพันวงค์; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
19DYNAMIC CHANNEL ALLOCATION USING DEEP LEARNING ALGORITHMFOR MULTI-SERVICE IN FUTURE COMMUNICATIONSSAOWANEE BOONSONG; เสาวนีย์ บุญส่ง; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
19E-SERVICE QUALITY, AND MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER'S PERSPECTIVES AFFECTING THE SATISFACTION FOR LINE AGENCY PARTNER OF ONLINE MERCHANTS GENERATION YNUTTHAPONG JUMPASRI; ณัฐพงศ์ จำปาศรี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
21THE EFFECT OF WORKPLACE FRIENDSHIPS ON INNOVATIVE WORK BEHAVIOR IN A TELECOMMUNICATION COMPANY IN BANGKOK:  THE ROLE OF PSYCHOLOGICAL SAFETY AND THRIVING AT WORK AS A MEDIATORSASITORN NAENUDORN; ศศิธร แน่นอุดร; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; Srinakharinwirot University; Chaiyut Kleebbua; ชัยยุทธ กลีบบัว; chaiyut@swu.ac.th; chaiyut@swu.ac.th
16THE EFFECTS OF COMMUNICATION OF ONLINE TRAVEL INFLUENCERSTOWARD BUYING DECISION OF ELECTRONIC PRODUCTPHANSA SRATHONGDOI; พรรษา สระทองโดย; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th
19EMPLOYEE PROMOTION PREDICTION USING MACHINE LEARNINGNATCHA CHINNAPAN; ณัชชา ชินนาพันธ์; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; Srinakharinwirot University; Waraporn Viyanon; วราภรณ์ วิยานนท์; waraporn@swu.ac.th; waraporn@swu.ac.th
19ENERGY EFFICIENT IN WIRELESS COMMUNICATIONWITH UNMANNED AERIAL VEHICLESNATTHAPHON CHAISUPHA; ณัฐพล ไชยสุภา; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
19ENERGY MANAGEMENT FOR HANDOVEROF INDOOR AND OUTDOOR ENVIRONMENTSCHINCHAYA SAPWATCHARASAKUN; จิณณ์ชยา ทรัพย์วัชรสกุล; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
19EXAMINING PERFORMANCE OF IDINVERT GAN MODEL ON IMITATING REAL HUMAN FACESPATTANADEJ CHAENGSRISUK; พัฒนเดช แจ้งศรีสุข; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; Srinakharinwirot University; Napa Sae-bae; นภา แซ่เบ๊; napasa@swu.ac.th; napasa@swu.ac.th
8FACTORS INFLUENCING PURCHASE INTENTION ON JD CENTRAL APPLICATIONIN BANGKOKTHAMAN SOMBATCHAROEN; ธามัน สมบัติเจริญ; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
19HANDOVER MANAGEMENT IN NEXT GENERATION WIRELESS NETWORKS BASED ON HYBRID ARTIFICIAL INTELLIGENCEYOTAKA CHOOTHONG; โยทกา ชูทอง; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; Srinakharinwirot University; Sunisa Kunarak; สุนิศา คุณารักษ์; sunisaku@swu.ac.th; sunisaku@swu.ac.th
27HEALTH INFORMATION LITERACY OF THE ELDERLY IN SENIOR CITIZEN CLUB, BANGKOK PUBLIC HEALTH CENTERTHEERAWAT NINLAOR; ธีระวัฒน์ นิลละออ; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; sasipimol@swu.ac.th; sasipimol@swu.ac.th
8IDENTITY DESIGN OF BEAUTY INFLUENCERS IN SOCIAL MEDIAPEVARA ARJHARNWONG; ปีย์วรา อาจหาญวงศ์; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
16IMPROVING CHEST PATHOLOGIES DETECTION FROM CHEST X-RAY WITH DEEP LEARNING USING TRANSFER LEARNING AND IMAGE ENHANCEMENT TANABUT TAKSINAVONGSKUL; ธนบุตร ทักษิณาวงศ์สกุล; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; Srinakharinwirot University; Sophon Mongkolluksamee; โสภณ มงคลลักษมี; sophon@swu.ac.th; sophon@swu.ac.th
15THE INFLUENCE OF ALCOHOL IMAGES AND SCENES IN KOREAN DRAMA SERIES ON THE ALCOHOL CONSUMPTION BEHAVIOUR OF GENERATION Y THAISPATARAKAMON PAKKACHAIROJ; ภทรกมล ภัคคะชัยโรจน์; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; srirath@swu.ac.th; srirath@swu.ac.th
8THE INFLUENCE OF THE ADMINISTRATOR’S LEADERSHIP PERCEPTION AND EMPLOYEE WORKING SKILL ON TEAMWOEK EFFICIENCYSIREAM KOMKAM; สิเรียม คมขำ; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; Srinakharinwirot University; Natinee Thanajaro; ณัฐินี ฐานะจาโร; natinee@swu.ac.th; natinee@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
8INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION FACTORS AFFECTING GENERATION Y CONSUMER BUYING DECISION OF MIZUMI FACIAL SUNSCREEN IN BANGKOKPONGSAKORN LUENGPAIROJ; พงศกร เหลืองไพโรจน์; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; Srinakharinwirot University; Pichai Pusumpun; พิชัย ภู่สัมพันธ์; pichaipu@swu.ac.th; pichaipu@swu.ac.th