Browsing by Subject Generation Y

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 7 to 15 of 15 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
15THE INFLUENCE OF ALCOHOL IMAGES AND SCENES IN KOREAN DRAMA SERIES ON THE ALCOHOL CONSUMPTION BEHAVIOUR OF GENERATION Y THAISPATARAKAMON PAKKACHAIROJ; ภทรกมล ภัคคะชัยโรจน์; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; Srinakharinwirot University; Srirath Pakdeeronachit; ศรีรัฐ ภักดีรณชิต; srirath@swu.ac.th; srirath@swu.ac.th
16INFLUENCES OF MARKETING MIXES FACTORS FOR CUSTOMER PERSPECTIVES TOWARD PURCHASING DECISION OF ELECTRONIC BOOKS AMONG GENERATION Y CONSUMERS IN BANGKOKKORAWIT ITTISIRIKULCHAI; กรวิชญ์ อิทธิสิริกุลชัย; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
17THE INFLUENCE OF BRAND EQUITY AND CONTENT MARKETINGON SATISFACTION AND BRAND LOYALTY TOWARD NETFLIX VIDEO STREAMING SERVICE OF GENERATION Y USERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAKWANCHANOK POOKMAITREE; ขวัญชณก ผูกไมตรี; Supinya Yansomboon; ศุภิณญา ญาณสมบูรณ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14INFLUENTIAL FACTORS OF ORGANIZATION SELECTION AMONG MEMBERS OF GENERATION Y THROUGH A RECRUITMENT AGENCY IN ASOKE IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAAKHANE THAKOET; อาคเนย์ ถาเกิด; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16INFORMATION-SEEKING BEHAVIORS OF THAI GENERATION Y TOURISTSPIYADA DAOLOMCHAN; ปิยะดา ดาวล้อมจันทร์; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
17JOB PERFORMANCE MOTIVATION ORGANIZATIONAL CULTURE AND SATISFACTION AFFECTING ORGANIZATIONAL LOYALTY OF GENERATION Y OPERATIONAL EMPLOYEES FOR LIMITED PUBLIC COMPANY IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREARATCHANEE JUNKAEW; รัชนี จันทร์แก้ว; Warinrampai Rungruangjit; วรินรำไพ รุ่งเรืองจิตต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
27MARKETING MIX FACTORS RELATER TO COUSUMER DECISION MAKINGIN ACCUMULATED LIFE INSURANCE POLICY OF GENERATION Y IN BANGKOKWARANYA SIANGCHAKSAI; วรัญญา เสียงจักรสาย; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
14MARKETING MIX AND MOTIVATION INFLUENCING DECISION-MAKING AMONG MEMBERS OF GENERATION Y IN CHOOSING A FITNESS CENTER IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA ARIYA AMORNKHAJORNDECH; อาริยา อมรขจรเดช; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
17THE STUDY OF FACTORS AFFECTING JOB STRESS OF FREELANCERIN GENERATION Y: THE MODERATING EFFECTOF PROBLEM FOCUSED COPINGSUPICHA SONGPRASERT; สุพิชา สรงประเสริฐ; Vitanya Vanno; วิธัญญา วัณโณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities