Browsing by Subject satisfaction

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
16THE COMPARISON OF LEARNING ACHIEVEMENT IN THAI MUSIC GENRES BETWEEN MULTIMEDIA PROGARMMED LESSONS AND TRADITIONAL TEACHING METHOD  OF GRADE 7 STUDENTS AT MAKKASANPITTAYA SCHOOLCHAINARONG SUKTHANOM; ชัยณรงค์ สุขถนอม; Chanick Wangphanich; ฌานิก หวังพานิช; Srinakharinwirot University. Faculty of Fine Arts
24A COMPARISON OF TOURISM SATISFACTION IN PHETCHABURI PROVINCE, THAILAND OF THAI TOURISTS: DEMOGRAPHIC CHARACTERISTICS AND TOURIST BEHAVIORNAPAVUT PINPRAYONG; ณพวุฒิ ปิ่นประยงค์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
27MARKETING MIX FACTORS (7Ps) AFFECTING SATIFACTION USING DONGKI MALL SHOPPING CENTER THONGLORKRITSALUCK CHUMDOKPAI; กฤษลักษณ์ ชุ่มดอกไพร; Phetcharat Jinnupong; เพชรรัตน์ จินต์นุพงศ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019SATISFACTION WITH SERVICE QUALITY IN PERSONAL FINANCIAL PLANNING BY FINANCIAL INSTITUTIONS RELATED TO CUSTOMER SERVICE USAGE BEHAVIOR TRENDS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREANAPATPORN THANAKISSOOVISIT; นภัทร์พร ธนากิจสุวิสิฐ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14A STUDY OF STATISTICAL REASONING ABILITIES USING COOPERATIVE LEARNING FOR MATHAYOMSUKSA IV STUDENTSCHANIKA CHAWONG; ชนิกา ชาวงษ์; Khawn Piasai; ขวัญ เพียซ้าย; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
27THE INFLUENCE OF ONLINE MARKETING MIX FACTORS AND APPLICATION COMPONENTS ON SATISFACTION OF TWITCH APPLICATION USERS IN BANGKOKSIRAPOB KUNLOKE; สิรภพ คุณโลก; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th