Browsing by Subject Decision-making

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
Issue DateTitleAuthor(s)
19CONJOINT ANALYSIS IN THE DECISION-MAKING FOR CHOOSING CAFE IN BANGKOK METROPOLISPITCHAON KASICHEEVIN; พิชชาอร กสิชีวิน; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
21THE DECISION MAKING BEHAVIOR AND RATIONALITY FOR CHOOSING POLITICAL PARTIESCHATPORN KOSITVIROON; ฉัตรภรณ์ โฆษิตวิรุฬห์; Nantarat Taugvitoontham; นันทรัตน์ ตั้งวิฑูรธรรม; Srinakharinwirot University; Nantarat Taugvitoontham; นันทรัตน์ ตั้งวิฑูรธรรม; nantaratt@swu.ac.th; nantaratt@swu.ac.th
14DECISION MAKING IN PURCHASING HIGH-RISE CONDOMINIUM ALONG SKYTRAIN AND SUBWAY LINES OF CUSTOMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPREEDIWAT KHOPHAKJIRAROJ; ปรีดิวัฒน์ ก่อภัคจิรโรจน์; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
24DECISION-MAKING PROCESS OF STOCK INVESTMENT BEHAVIOR DURING THE COVID-19 PANDEMIC: SYSTEMATIC LITERATURE REVIEW AND MULTIPLE-CASE STUDY OF THAI INVESTORSJARADPAN INTARAWANICH; จรัสพรรณ อินทรวนิช; Kanu priya Mohan; KANU PRIYA MOHAN; Srinakharinwirot University; Kanu priya Mohan; KANU PRIYA MOHAN; kanum@swu.ac.th; kanum@swu.ac.th
19THE LIFESTYLE AND TRUST INFLUENCING DECISION MAKING ON ORDERING FOOD VIA THE Robinhood APPLICATION AMONG CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREASUNISA SAEMAO; สุนิสา แซ่เหมา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
24PURCHASING DECISIONS FOR ONLINE SHOPPING CLOTHES OF CONSUMERS IN 3 SOUTHERN BORDER PROVINCES : THE CONJOINT ANALYSISNAPAT HAMA; นภัทร ฮะมะ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; nattaya@swu.ac.th; nattaya@swu.ac.th
30SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND SOCIAL FACTORS INFLUENCING DECISION-MAKING ON SERVICE USAGE OF FITNESS CENTER USERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAPRACH SIRIBAL; ปราชญ์ ศิริบาล; Kanyakit Keeratiangkoon; กัลยกิตติ์ กีรติอังกูร; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society