Browsing by Subject TikTok

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
19CONSUMER PERCEPTION UPON SERVICE QUALITY AND MARKETING PROMOTION INFLUENCE PURCHASE INTENTION ON ELECTRIC VEHICLESIN BANGKOK METROPOLITAN REGIONLIUQING XU; Liuqing Xu; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
19FACTORS BASED ON AISAS MODEL INFLUENCINGCONSUMER PURCHASE INTENTION ON TIKTOK IN BANGKOK UNDER COVID-19 PANDEMIC BACKGROUNDHUI ZHOU; HUI ZHOU; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING THE ATTITUDE TOWARDS CHOOSING TO WATCH MORAL DRAMAS ON TIKTOK AMONG GENERATION Y IN BANGKOK.NAHATHAI JAIDEE; ณหทัย ใจดี; R-Titaya Supsinwiwat; อาทิตยา ทรัพย์สินวิวัฒน์; Srinakharinwirot University; R-Titaya Supsinwiwat; อาทิตยา ทรัพย์สินวิวัฒน์; nathita@swu.ac.th; nathita@swu.ac.th
18VIDEO CONTENT MARKETING ANALYSIS THAT INFLUENCES CONSUMER RESPONSES ON THE TIKTOK PLATFORMJIRAPAK POTHONG; จิราภัค โพธิ์ทอง; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th