Browsing by Subject Journalism and reporting

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
8ATTITUDE BRAND IMAGE AND WORD OF MOUTH ARE RELATED TO THE DECISION TO BUY BRAND NAME BAGS OF GENERATION Y IN BANGKOK METROPOLITANTEERISARA LEKKRUASUWAN; ธีริศรา เล็กเครือสุวรรณ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
16THE ROLE OF ANIME AS A SOFT POWER TOOL IN PROMOTING JAPAN'S NATIONAL IMAGE ON THE GLOBAL STAGE THROUGH THE JAPANESE FOOD INDUSTRY FROM 2014 - 2024PATTARAPON PHONRUENG; ภัทราพร พลเรือง; Jiraporn Domjun; จิราภรณ์ ดำจันทร์; Srinakharinwirot University; Jiraporn Domjun; จิราภรณ์ ดำจันทร์; jirapornd@swu.ac.th; jirapornd@swu.ac.th
18THE ROLE OF U.S. ONLINE MEDIA IN THE ISRAEL-PALESTINE CONFLICT:A CASE STUDY OF ONLINE NEWS COVERAGE BY FOX NEWS DURING A.D. 2023 - 2024TARRIN WONGSANGIEM; ธารินทร์ วงศ์เสงี่ยม; Jiraporn Domjun; จิราภรณ์ ดำจันทร์; Srinakharinwirot University; Jiraporn Domjun; จิราภรณ์ ดำจันทร์; jirapornd@swu.ac.th; jirapornd@swu.ac.th
24THE STUDY OF GOVERNMENT MEASURES TO SOLVING LABOUR SHORTAGE PROBLEMS IN THE TOURISM INDUSTRY: A CASE STUDY IN HOTEL AND ACCOMMODATION BUSINESS, PHUKET, THAILANDMOOKPARAT PROMARIYA; มุกภารัศมิ์ พรมอะริยะ; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; Srinakharinwirot University; Kanlaya Saeoung; กัลยา แซ่อั้ง; kanlayas@swu.ac.th; kanlayas@swu.ac.th
17THE SCENARIO OF LEARNING MANAGEMENT SYSTEM IN THAILAND NATIONAL SPORTS UNIVERSITY OVER THE NEXT DECADE (2025 – 2034)HARUESANUNT JANTHONG; หฤษนันท์ จันทร์ทอง; Napassawan Charoenchaipinun; นภัสวรรณ เจริญชัยภินันท์; Srinakharinwirot University; Napassawan Charoenchaipinun; นภัสวรรณ เจริญชัยภินันท์; jeeranun@swu.ac.th; jeeranun@swu.ac.th