Browsing by Author kangwan@swu.ac.th

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 6 to 8 of 8 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
24MARKETING MIX FACTORS AFFECTING FOOD PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS WHO LIVE IN CONDOMINIUMSKRIDCHEAI DHANSANDORS; กฤตไชย ฐานสันโดษ; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
8MOTIVATION, TRUST, AND CHARACTERISTIC OF SOCIAL COMMERCE INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF GEN-Y CONSUMERS ON APPARELS OVER FACEBOOK LIVE IN THAILANDSUPANIDA LAKSUKTHOM; สุภนิดา หลากสุขถม; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
24THE RELATIONSHIPS AMONG THE FACTORS OF DEMOGRAPHICS, TECHNOLOGY ACCEPTANCE, TOTAL COST OF OWNERSHIP, ENVIRONMENTAL ASPECTS AND PURCHASE INTENTION FOR BATTERY ELECTRIC VEHICLES (BEV) IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.BENJAPORN OUDKED; เบญจพร อวดเขตร; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th