Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 2711-2720 of 2931 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
24FACTORS ASSOCIATED WITH THE QUALITY OF LIFE AMONG THE ELDERLY PARTICIPATING IN THE FOOD AND INCOME SECURITY FOR ELDERY PROJECT IN KHOK KLANG SUBDISTRICT, LAM PLAI MAT DISTRICT BURIRAM PROVINCEPITSINEE LHAOPREECHAKUL; พิชญ์สินี เหล่าปรีชากุล; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; Srinakharinwirot University; Lamson Lertkulprayad; ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด; lamson@swu.ac.th; lamson@swu.ac.th
24UNSCENTED REALITIES: THE POWER OF MEDIA IN SMELL REPLACEMENTNATTANANT SERMSONGSAKULCHAI; ณัฐนันท์ เสริมส่งสกุลชัย; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
24FACTORS INFLUENCING BEER PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS IN BANGKOKYANAPATRA WINAISIWILAI; ญาณพัทร์ วินัยศิวิไล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatma@swu.ac.th; nattapatma@swu.ac.th
24INFLUENCE BETWEEN WORK-RELATED FACTORS, WORK LIFE BALANCE AND THE STRESS AMONG GENERATION Y EMPLOYEES IN BANGKOKKRITSADA PANSI; กฤษฎา ปานศรี; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th
24PAWS PREFERENCES:DECODING THE FACTORS SHAPING CAT-INFUSED PURCHASE INTENTIONSAPICHANUN LEELANUNTACHART; อภิชนันท์ ลีละนันทชาติ; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
24TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP AND ORGANIZATION CULTURE ASSOCIATED FACTORS WITH QUALITY OF WORK LIFE OF OFFICE WORKER IN BANGKOK METROPOLITAN AREASWARANRAT DULYAPANT; วรัญรัตน์ ดุลยพันธ์; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; Srinakharinwirot University; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; phutip@swu.ac.th; phutip@swu.ac.th
24THE ORGANIZATIONAL COMMITMENT CORRELATED WITH JOB SATISFACTION AND ORGANIZATIONAL LOYALTY OF THE DEPARTMENT OF INDUSTRIAL WORKS OFFICIALS MINISTRY OF INDUSTRYNAPARAT AUMPASUWAN; นภารัฐ อัมพสุวรรณ; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; Srinakharinwirot University; Phutip Meethavornkul; ภูธิป มีถาวรกุล; phutip@swu.ac.th; phutip@swu.ac.th
24FACTORS INFLUENCING PURCHASING INTENTION OF PRODUCTWITH LATANT ADVERTISING IN KINN PORCHE THE SERIE LA FORTENETNAPA PUMPHAPHAN; เนตรนภา พุ่มประพาฬ; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
24MARKETING MIX FACTORS AFFECTING FOOD PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS WHO LIVE IN CONDOMINIUMSKRIDCHEAI DHANSANDORS; กฤตไชย ฐานสันโดษ; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; Srinakharinwirot University; Kangwan Yodwisitsak; กังวาน ยอดวิศิษฎ์ศักดิ์; kangwan@swu.ac.th; kangwan@swu.ac.th
24A STUDY OF EDUCATION ADMINISTRATION OF ISLAMIC WAY IN PRIVATE SCHOOL SIMULTANEOUSLY TEACHING ISLAMIC AND GENERAL EDUCATION IN BANGKOK: A PHENOMENOLOGICAL RESEARCH STUDYSIRINYA KHONSUE; ศิริญญา คนซื่อ; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; Srinakharinwirot University; Taweesil Koolnaphadol; ทวีศิลป์ กุลนภาดล; taweesil@swu.ac.th; taweesil@swu.ac.th