Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 431 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
7
8
...
44
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
19
INFLUENCE OF EXTENSION THEORY INCLUDING ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY USE AND RISK PERCEPTION ON INTENTIONS TO USE TRUE MONEY WALLET SERVICES FOR CUSTOMERS IN BANGKOK
PHANNEE BUDYUNG
;
พรรณี บุตรยัง
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
IMPACT OF BRAND EQUITY AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION ON PURCHASING DECISIONS OF CUSTOMERS OF SKIN CARE BEAUTY CLINICS IN THE BANGKOK AREA
KANTA JUNGMONGKONKARN
;
กันตา จังมงคลกาล
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
BRAND EQUITY AND SERVICE MARKETING MIX FACTORS INFLUENCING ON THE CUSTOMER SATISFACTION AND BRAND LOYALTY OF SHABU BUFFET RESTAURANT IN CENTRAL THE DEPARTMENT STORE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
RUETHAIRIT THONGKRONBOONYAWAT
;
ฤทัยริทธิ์ ทองกรบุณยวัทน์
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
ATTITUDES, WORD OF MOUTH AND PERCEPTION INFLUENCING CONSUMERS' PURCHASE INTENTIONS THROUGH SHOPEE APPLICATION IN BANGKOK AREA
BOONTANET THOWSAKUL
;
บุญฐเนตร โถวสกุล
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
DECISION TO STUDY FOR A BACHELOR'S DEGREE AT THE THAI-NICHI INSTITUTE OF TECHNOLOGY
CHUTINAN JEAMJIRASET
;
ชุตินันท์ เจียมจิระเศรษฐ์
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
MOTIVATION, SATISFACTION, AND SERVICE QUALITY FACTORS INFLUENCING TRUST IN SERVICES AND THE BUYING DECISION PROCESS IN SELECTING TRAVEL AGENCIES BY THAI TOURISTS IN GENERATION X IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREA.
WORAPORN CHAMKUM
;
วรภร แช่มคำ
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
SOCIAL MEDIA MARKETING INFLUENCING CHEVROLET CAR PURCHASING DECISIONS VIA THE FACEBOOK PAGES OF CUSTOMERS
THANAPON SOMPRASONG
;
ธนาพล สมประสงค์
;
Lamson Lertkulprayad
;
ล่ำสัน เลิศกูลประหยัด
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
RISK PERCEPTIONS AND TRUST OF CUSTOMERS ASSOCIATED WITH PURCHASING BEHAVIOR OF ONLINE BUSINESS COURSES VIA SOCIAL MEDIA CHANNELS
PASINEE UMROD
;
ภาสินี อ่ำรอด
;
Karnrawee Anuntaakarakul
;
กาญณ์ระวี อนันตอัครกุล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19
THE SURVIVAL OF SMALL CLOTHING RETAILERS IN BANGKOK NIGHT MARKET
THEERAWAT KHAMSING
;
ธีระวัฒน์ คำสิงห์
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
2019
THE DECISION TO CHOOSE THE CAR HIRE PURCHASE LOANS SERVICE OF 5 LEADING COMMERCIAL BANKS IN THAILAND
SUKHUMAN BHUMMAPHAN
;
สุขุมาลย์ ภุมมาพันธุ์
;
Thitinan Chankoson
;
ธิตินันธุ์ ชาญโกศล
;
Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
Discover
Subject
50
Marketing and advertising
42
Administrative and support servic...
33
Other service activities
31
การตัดสินใจซื้อ
27
คุณค่าตราสินค้า
24
Service quality
21
การตัดสินใจ
20
Motivation
20
ส่วนประสมทางการตลาด
20
แรงจูงใจ
.
next >
Date issued
23
2022
2
2020
3
2019