Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Search
Search:
All of DSpace
iThesis Srinakharinwirot University / มหาวิทยาลัยศรีนครินทรวิโรฒ
Faculty of Business administration for society
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 56 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
15
EFFECTIVE MOTIVATION OF THE DECISION TO ENROLL IN VOCATIONAL CERTIFICATE IN THONBURI COMMERCIAL COLLEGE
SARUNRAT ISSARANGKUL NA AYUTTHAYA
;
ศรัณย์รัตน์ อิศรางกูร ณ อยุธยา
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
UNSCENTED REALITIES: THE POWER OF MEDIA IN SMELL REPLACEMENT
NATTANANT SERMSONGSAKULCHAI
;
ณัฐนันท์ เสริมส่งสกุลชัย
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
24
PAWS PREFERENCES:DECODING THE FACTORS SHAPING CAT-INFUSED PURCHASE INTENTIONS
APICHANUN LEELANUNTACHART
;
อภิชนันท์ ลีละนันทชาติ
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
24
CONTENT MARKETING AND INFLUENCER CHARACTERISTICS AFFECTING TRUST IN MEDICAL PROCEDURE BEAUTY CLINICS OF EARLY WORKING WOMEN IN BANGKOK
WARISSARA JEERAWONGSUWAN
;
วริศรา จีระวงศ์สุวรรณ
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING PURCHASING DECISIONOF EVERYTHING2019 FASHION CLOTHES BRAND VIA TIKTOK SHOP
PHANATCHAKORN APIBULLAWAT
;
พนัชกร อภิบุลวัชร
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th
24
CHARACTER STARDOM IN MARKETING: A STUDY OF CHARACTER DESIGN AND BRAND SUCCESS
NATTAMOL NINCHAN
;
ณัฐมล นิลจันทร์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING CONSUMERS' DECISION IN PURCHASING FOOD AND BEVERAGE PRODUCTS WITH ENVIRONMENTALLY FRIENDLY PACKAGING IN BANGKOK.
KONGKITTIKARN SUBMONGKOL
;
ก้องกิตติกานต์ ทรัพย์มงคล
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
FACTORS AFFECTING THE CONSUMER BEHAVIOR OF USING FOOD DELIVERY APPLICATIONS IN THE NEW NORMAL AFTER THE COVID-19 CRISIS.
SIRILUCK PEEPATHUM
;
ศิริลักษณ์ ปีปทุม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
PURCHASING DECISION OF BANGKOK CONSUMERS IN TIKTOK APPLICATION
WARINTHORN JAIKLA
;
วรินธร ใจกล้า
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
24
PURCHASING DECISIONS FOR ONLINE SHOPPING CLOTHES OF CONSUMERS IN 3 SOUTHERN BORDER PROVINCES : THE CONJOINT ANALYSIS
NAPAT HAMA
;
นภัทร ฮะมะ
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
Srinakharinwirot University
;
Nattaya Praditsuwan
;
ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ
;
nattaya@swu.ac.th
;
nattaya@swu.ac.th
Discover
Subject
19
Administrative and support servic...
10
Other service activities
9
การตัดสินใจซื้อ
5
Wholesale and retail trade; repai...
5
การตัดสินใจ
5
ส่วนประสมทางการตลาด
4
Human health and social work acti...
4
Information and communication
4
Lifestyle
4
Marketing mix
.
next >
Date issued
5
2022