Browsing by Subject Lifestyle

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 16 to 19 of 19 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
16PERCEPTIONS OF SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE AFFECTING TO SERVICE USAGE BEHAVIOR TREND OF MAJOR CINEPLEX AFTER THE COVID-19 SITUATION IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREASIRIMADA KOWPRADIT; สิริมาดา โกวประดิษฐ์; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
18RELATIONSHIP BETWEEN DRINKING NON-ALCOHOLIC BEER AND THE LIFESTYLE AND BEHAVIOR OF CUSTOMERS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREATHANYARAK SAENGWATOE; ธัญญารักษ์ แสงวาโท; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
8SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA KESINEE CHAROENKITTIPORN; เกศินี เจริญกิตติพร; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
30SERVICE MARKETING MIX, SERVICE QUALITY AND LlFESTYLE QUALITY AND SERVICE USAGE OF VIEWING INDEPENDENT FILMS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVANRASA JANTASOPON; วรรณรสา จันทโสภณ; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society