Browsing by Subject Financial and insurance activities

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 28 of 28 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
27PERCEIVED QUALITY AND SATISFACTION AFFECTING LOYALTYOF KRUNGTHAI NEXT APPLICATION USERS IN BANGKOKCHIRAPHAT MANEECHOT; จีรภัทร มณีโชติ; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; Srinakharinwirot University; Varintra Sirisuthikul; วรินทรา ศิริสุทธิกุล; varintra@swu.ac.th; varintra@swu.ac.th
21PERCEPTION OF MEDIA ADVERTISEMENTS AFFECTING CONSUMERS’ PURCHASE DECISIONS ON LIFE INSURANCE IN BANGKOK METROPOLITAN AREAPIJITTRA NUANKERD; พิจิตรา นวนเกิด; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
19SECURITY AND WORKING ENVIRONMENT RELATING TOADMINISTRATIVE STAFF'S HAPPINESS IN WORKINGAT THE PERMANENT SECRETARY, MINISTRY OF PUBLIC HEALTHMEENA BUALOYLERT; มีนา บัวลอยเลิศ; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
16STRUCTURAL EQUATION MODELING OF PICO FINANCE CUSTOMERS'  FINANCIAL BEHAVIORS IN BANGKOK METROPOLITAN REGIONSARUNYA SOMSONG; ศรัณยา สมทรง; Numchai Supparerkchaisakul; นำชัย ศุภฤกษ์ชัยสกุล; Srinakharinwirot University; Numchai Supparerkchaisakul; นำชัย ศุภฤกษ์ชัยสกุล; numchai@swu.ac.th; numchai@swu.ac.th
27A STUDY OF THE RELATIONSHIP AMONG COMMUNICATION FACTORS, EMOTIONAL INTELLIGENCE  AND WORK FROM HOME EFFICIENCYOF EMPLOYEES AT PHILIPS THAILAND COMPANY.WISCHA JANTHONG; วิชชา จันทร์ทอง; Santi Termprasertsakul; สันติ เติมประเสริฐสกุล; Srinakharinwirot University; Santi Termprasertsakul; สันติ เติมประเสริฐสกุล; santit@swu.ac.th; santit@swu.ac.th
27A STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN CORPORATE IMAGE AND THE DECISION TO USE A COMMERCIAL BANK IN ASOKE, BANGKOK ALONGKORN PIYAMAPORN; อลงกรณ์ ปิยะมาภรณ์; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th
27TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND PERCEIVED RISK AFFECTING GENERATION YCONSUMERS' INTENTION TO USE QR CODE TRANSACTIONOF GSB BANK IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAKAMOLPAN VANTA; กมลพรรณ วันตา; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
27THE STUDY OF THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEPTIONOF SERVICE QUALITY AND RE-USE OF CLIENTS WHO USE THE SERVICE OF PETCHBURI 7 CLINICTHANAKORN TUNGSAJANAPAKOON; ธนากร ตั้งสัจจะนภากุล; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; Srinakharinwirot University; Nattapat Manirochana; ณัฏฐพัชร มณีโรจน์; nattapatm@swu.ac.th; nattapatm@swu.ac.th