Browsing by Subject Bangkok

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 8 to 14 of 14 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
19THE PATH OF LEARNING PROMOTION AT KADEEJEEN, BANGKOK.AWIKA SUPINA; อวิกา สุปินะ; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; Srinakharinwirot University; Tannikarn Soonsinpai; ธันนิกานต์ สูญสิ้นภัย; tannikarn@swu.ac.th; tannikarn@swu.ac.th
19PSYCHO - SOCIAL FACTORS RELATED TO GOOD DIGITAL CITIZENSHIP BEHAVIOR OF HIGH SCHOOL STUDENTS UNDER OBEC IN BANGKOK KORNKANOK KAEDUANG; กรกนก แขดวง; Saran Pimthong; ศรัณย์ พิมพ์ทอง; Srinakharinwirot University. INSTITUTE OF RESEARCH IN BEHAVIORAL SCIENCE
17PSYCHOSOCIAL FACTORS RELATED TO ACTIVE AGING PROMOTION BEHAVIOR OF ELDERLY IN ELDERLY CLUB BANGKOKKANOKAON NETCHU; กนกอร เนตรชู; Narisara Peungposop; นริสรา พึ่งโพธิ์สภ; Srinakharinwirot University. INSTITUTE OF RESEARCH IN BEHAVIORAL SCIENCE
19PSYCHOSOCIAL FACTORS RELATED TO CYBERBULLYING ON ADOLESCENTS IN BANGKOKKLERA AUGSORNTIP; ฆีร อักษรทิพย์; Shuttawwee Sitsira-at; ฉัฐวีณ์ สิทธิ์ศิรอรรถ; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
30RETIREMENT SAVINGS OF FOOD VENDORS IN BANGKOKNICHPHANN PEERA-ANANPORN; ณิชพัณณ์ พีรอนันต์พร; Peera Tangtammaruk; พีระ ตั้งธรรมรักษ์; Srinakharinwirot University. Faculty of Economics
30SOUVENIR PRODUCTS DESIGNED TO PROMOTE TOURISM IN KOH RATTANAKOSINTHANIKA CHANNGIO; ธนิกา จั่นงิ้ว; Aran Wanichakorn; อรัญ วานิชกร; Srinakharinwirot University. College of Creative Industry
14STRATEGY FORMULATION FOR COMPETITIVE ADVANTAGE OF KTB SECURITIES (THAILAND) PUBLIC COMPANY LIMITED IN BANGKOKPATTARANUN ZUNLAI; ภัทรนันท์ ซุ่นไล้; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society