Browsing by Subject Gamification

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
19DEVELOPMENT OF BLENDED MOOC INSTRUCTIONAL MODEL BASED ON PROJECT-BASED LEARNING IN GAMIFICATION ENVIRONMENT TO ENHANCE DIGITAL LITERACY FOR UNDERGRADUATE STUDENTSPANUWAT BUTRIANG; ภานุวัฒน์ บุตรเรียง; Rathapol Pradubwate; รัฐพล ประดับเวทย์; Srinakharinwirot University; Rathapol Pradubwate; รัฐพล ประดับเวทย์; rattapol@swu.ac.th; rattapol@swu.ac.th
19EFFECTS OF INSTRUCTIONAL MANAGEMENT USING PLAY-BASED LEARNING AND GAMIFICATION FOR DEVELOPMENT SPELLING SKILLS AND HAPPINESS LEARNING OF PRATHOMSUKSA ONE STUDENTSSUTIWAS THAMMASIRI; สุทิวัส ธรรมศิริ; Sumalee Chuachai; สุมาลี เชื้อชัย; Srinakharinwirot University; Sumalee Chuachai; สุมาลี เชื้อชัย; sumaleech@swu.ac.th; sumaleech@swu.ac.th
8EFFECTS OF THE LEARNING CELL BASED ON GAMIFICATION CONCEPT TOWARD MATHEMATICAL ACHIEVEMENT AND PROBLEM POSING ABILITY FOR MATTHAYOMSUKSA FIVE STUDENTSPAWARIT SRITAKAEW; ปวริศร์ ศรีทะแก้ว; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; Srinakharinwirot University; Chommanad Cheausuwantavee; ชมนาด เชื้อสุวรรณทวี; chommanad@swu.ac.th; chommanad@swu.ac.th
17RESEARCH AND DEVELOPMENT OF A LEARNING MANAGEMENT MODEL BY APPLYING THE CONCEPT OF GAMIFICATION FOR ENHANCING STUDENT LEARNING ACHIEVEMENT OF HIGHER PRIMARY STUDENTS USING LEARNING ENGAGEMENT AS A MEDIATORPATTARAJITTRA SANGSUK; ภัทรจิตรา แสงสุข; Ornuma Charoensuk; อรอุมา เจริญสุข; Srinakharinwirot University. Faculty of Education