Browsing by Author จรินทร์ จารุเสน

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
30FACTORS AFFECTING THE DECISION OF THAI TOURISTS IN SECONDARY CITIESCHONPONLAKRIT RATNARATON; ชลพลกฤต รัตน์นราทร; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16FACTORS AFFECTING THE SATISFACTION OF GENERATION Y CONCERTGOERSWIPADA SIRIMEKA; วิภาดา ศิริเมฆา; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
16FACTORS AFFECTING TO GOODS PURCHASING BEHAVIOR THROUGH THE SHOPEE LIVE BROADCAST CHANNEL OF PEOPLE IN BANGKOKTHIRADA CHAIPHUEK; ถิรดา ไชยเผือก; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
16FACTORS AND ATTITUDE AFFECTING INTENTION TO TAX E-FILING AT BANGKOK AREA REVENUE OFFICE 25MATHUMON JINAKUL; มธุมน จินากุล; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
8INFORMATION PERCEPTION AND MARKETING FACTORS AFFECTING TO CONSUMER BEHAVIOR OF 7-ELEVEN APPLICATION IN BANGKOKPATSARAPORN PUNSAWAD; ภัสราภรณ์ พูลสวัสดิ์; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
18KEY SUCCESS FACTORS OF DRUGSTORE ENTREPRENEURS IN BANGKOKNOPPARAT PRAMUANPON; นพรัตน์ ประมวลพล; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
16MOTIVATION THAT AFFECTS ONLINE GAMING BEHAVIORPLOYRUNG SAEJUENG; พลอยรุ้ง แซ่จึง; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
8PERCEIVED RISK AND RISK MANAGEMENT ON THE SERVICE USAGE LOW COST AIRLINES OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREARAWEEWAN KASEMSRIVILAI; รวีวรรณ เกษมศรีวิไล; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
17THE QUALITY AND CONTENT OF AGODA WEBSITE AFFECTING LOYALTY.CHAWAKAMON PHENGPHOOL; ชวกมล เพ็งพูล; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
18THE RELATIONSHIP BETWEEN MOTIVATIONAL FACTORS FOR APPLYING FOR CIVIL SERVICE EXAMINATIONS AND THE PERCEPTION OF SUCCESS OF THE CIVIL SERVICE SYSTEM AMONG THOSE INTERESTED IN APPLYING FOR CIVIL SERVICE EXAMINATIONSNAPAPAWN TASSANA; นภาพร ทัศนา; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th
8SERVICE MARKETING MIX AND LIFESTYLE PATTERNS RELATINGTO CONSUMER'S USAGE SERVICE ON GENERATION YIN JAPANESE RESTAURANTS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA KESINEE CHAROENKITTIPORN; เกศินี เจริญกิตติพร; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; Srinakharinwirot University; Jarin Jarusen; จรินทร์ จารุเสน; jarin@swu.ac.th; jarin@swu.ac.th