Browsing by Author Tanapoom Ativetin

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 22 to 26 of 26 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
16INFLUENCES OF TELEWORK-SUPPORTED FACTORS TOWARD WORK-LIFE BALANCES AMONG WORKING-AGED POPULATION IN BANGKOK METROPOLISNATTAWEE NITTAYASOMBOON; ณัฐวีณ์ นิตยสมบูรณ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
21INFLUENCES OF INFLUENCERS' CHARACTERISTICS AND INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION TOWARD CONSUMERS' PURCHASING BEHAVIORSOF POWDER SUPPLEMENTS IN BANGKOK ANTHIKA VACHIRAKHUANKHAN; อัญธิกา วชิรเขื่อนขันธ์; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
14LIFESTYLE FACTORS AFFECTING SERVICE USAGE BEHAVIORAT TOO FAST TOO SLEEP AMONG CONSUMERSIN BANGKOK METROPOLITAN AREASIPHAKORN THADATEERAKUL; สิปปกร ธาดาธีระกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
19NOSTALGIA TOURISM BEHAVIOR DERIVED FROM MEDIA EXPOSURE AND CUSTOMERS’ PERSPECTIVE MARKETING MIXES AMONG THAI TOURISTS: CASE STUDY OF KING NARAI REIGN FAIR, LOPBURI PROVINCETAMONWAN SITTHIPON; ธมลวรรณ สิทธิพล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
16USERS' EXPECTATIONS AND PERCEPTIONS TOWARD SERVICES PROVIDEDAT COVID-19 VACCINATION CENTERS IN BANGKOK AREASIKARIN LERKSIRIKORNKULL; ศิครินทร์ ฤกษ์สิริกรกุล; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th