Browsing by Subject Wholesale and retail sales

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
18FACTORS AFFECTING FRESH FOOD PURCHASE DECISIONS VIA ONLINE CHANNELS IN MODERN TRADE IN BANGKOK.PARICHAT PAJAREE; ปาริชาติ ปาจรีย์; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
16FACTORS INFLUENCING ONLINE CONSTRUCTION MATERIAL PURCHASING SATISFACTION OF CONTRACTOR IN BANGKOKPARANEE SAHAKITSAKUL; ปารณีย์ สหกิจสกุล; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; Srinakharinwirot University; Benchamas Sirijai; เบญจมาส สิริใจ; benchamas@swu.ac.th; benchamas@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING THE GROWTH OF ENTREPRENEURS IN THAILAND: CASE STUDY OF ENTREPRENEURS RECEIVING GOVERNMENT SUPPORTKANJANAPORN BURANAKARN; กัญจนพร บูรณากาญจน์; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
19INSTANT PAD THAI PRODUCT DEVELOPMENT BY CONJOINT ANALYSIS TECHNIQUEONIN WONGKHRONGSAK; อรอินทุ์ วงค์ครองศักดิ์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
18STRENGTHENING BRAND IDENTITY TO INCREASE BRAND AWARENESS: A CASE STUDY OF "JALAN JALAN THAILAND" IN THE INDONESIAN MARKET.ANGELIC UMBOH; ANGELIC UMBOh; Porngarm Virutamasen; พองาม วีรุตมเสน; Srinakharinwirot University; Porngarm Virutamasen; พองาม วีรุตมเสน; porngarm@swu.ac.th; porngarm@swu.ac.th