Browsing by Subject Social Media

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
8APPLICATION DESIGN FOR RISK AWARENESS AND NOTFICATION FOR CHRONIC NON-COMMUNICABLE DISEASES  PRAYUTH TUNGSANGOB; ประยุทธ ตั้งสงบ; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; Srinakharinwirot University; Noppadol Inchan; นพดล อินทร์จันทร์; noppadoli@swu.ac.th; noppadoli@swu.ac.th
16THE OPERATION OF STRATEGIES ADOPTION ON SOCIAL MEDIA USE OF PUBLIC UNIVERSITY LIBRARIESRATTIYAKORN SALEEPALIN; รัตติยากร สาลีผลิน; Sasipimol Prapinpongsakorn; ศศิพิมล ประพินพงศกร; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
19SOCIAL MEDIA ADVERTISING INFLUENCING CONSUMER'S BUYING DECISIONS AT BEARHOUSE SHOP, BANGKOKNAWAROD WIGGAYANON; นวรส วิกยานนท์; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
19TRUST, ADVERTISING PERCEPTION OF SOCIAL MEDIA AND QUALITY OF ONLINE APPLICATIONS INFLUENCING  BRAND AWARENESS AND PURCHASING DECISION OF THE ELDERLY ON CONSUMER GOODS  THROUGH ONLINE MOBILE APPLICATIONS IN THE BANGKOK METROPOLITAN AREAVANVISA SRIVILAS; วรรณวิสา ศรีวิลาศ; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society