Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Purchase Decision
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Date
Title
Author(s)
16
BRAND EQUITY AND CONSUMER PERCEPTION AFFECTING THE DECISION TO BUY SUSTAINABLE FASHION CLOTHS THROUGH ONLINE CHANNEL OF CONSUMERS IN BANGKOK
TEETAT SUWANAVAYAK
;
ธีธัช สุวัณณวะยัคฆ์
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Wanlapa Hattakitpanitchakul
;
วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล
;
wanlapah@swu.ac.th
;
wanlapah@swu.ac.th
17
THE DECISION TO PURCHASE PET INSURANCEIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITY:A CASE STUDY OF PET INSURANCE FOR DOGS AND CATS
WIPAWINEE WIRIYAPHOL
;
วิภาวินี วิริยะผล
;
Sivalap Sukpaiboonwat
;
ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์
;
Srinakharinwirot University
;
Sivalap Sukpaiboonwat
;
ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์
;
sivalap@swu.ac.th
;
sivalap@swu.ac.th
19
DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION EFFECTINGTO THE PURCHASING DECISION ON APPAREL FASHIONIN THE PERIOD OF COVID-19
THITAPORN SOONTORNSATIT
;
ฐิตาภรณ์ สุนทรสถิตย์
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
Srinakharinwirot University
;
Nak Gulid
;
ณักษ์ กุลิสร์
;
aphirak@swu.ac.th
;
aphirak@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING AMULETS JEWELRY PURCHASING DECISION THROUGH E-MARKETPLACE IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
CHANAMON PHANBURA
;
ชนมน พันธ์บุระ
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th
18
FACTORS AFFECTING THE PURCHASE DECISIONS OF CHINESE TOURISTS ON THAI SEAFOOD SNACKS
CHEN RONGHAO
;
CHEN RONGHAO
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Wasan Sakulkijkarn
;
วสันต์ สกุลกิจกาญจน์
;
wasan@swu.ac.th
;
wasan@swu.ac.th
18
FACTORS INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF HOME DECORATIONS AND REPAIRS PRODUCTS FROM MR. D.I.Y. OF GENERATION Y CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCE
BAWORNCHAI RORDDAENG
;
บวรชัย รอดแดง
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
Srinakharinwirot University
;
Yanapol Sangsunt
;
ญาณพล แสงสันต์
;
yanapol@swu.ac.th
;
yanapol@swu.ac.th
18
FACTORS RELATING TO CHATRAMUE DRINKS PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREA
DOLNAPA YODHABORIBAL
;
ดลนภา โยธาบริบาล
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
Srinakharinwirot University
;
Paiboon Archarungroj
;
ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์
;
paiboona@swu.ac.th
;
paiboona@swu.ac.th
18
INFLUENCING OF VIRTUAL INFLUENCERS AFFECTS THE PURCHASING DECISIONS AIS NETWORK OF GENERATION Z CONSUMERS IN THE BANGKOK
TEECHADAPORN LAPLUENRUEDEE
;
ตรีชฎาพร ลาภรื่นฤดี
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
Srinakharinwirot University
;
Rasita Sangboonnak
;
รสิตา สังข์บุญนาค
;
supaporns@swu.ac.th
;
supaporns@swu.ac.th
18
MARKETING STRATEGIES OF THAI MAKE UP BRAND “MISTINE” AMONG CHINESE CONSUMERS
CHEN JUN
;
CHEN JUN
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
Srinakharinwirot University
;
Tanapoom Ativetin
;
ธนภูมิ อติเวทิน
;
tanapoom@swu.ac.th
;
tanapoom@swu.ac.th
19
PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICS
PRAPAIPAN JARUNGJIT
;
ประไพพรรณ จรุงจิตต์
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
Srinakharinwirot University
;
Intaka Piriyakul
;
อินทกะ พิริยะกุล
;
intaka@swu.ac.th
;
intaka@swu.ac.th
18
PURCHASE DECISIONS OF GENERATION Y CONSUMERS ON BEAUTY PRODUCTS THROUGH TIKTOK REVIEWS
KANYAWART PROMSUPSRI
;
กัญญาวาท พร้อมทรัพย์ศรี
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
Srinakharinwirot University
;
Atchareeya Saknarong
;
อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์
;
atchareeyas@swu.ac.th
;
atchareeyas@swu.ac.th