Browsing by Subject Purchase Decision

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
16BRAND EQUITY AND CONSUMER PERCEPTION AFFECTING THE DECISION TO BUY SUSTAINABLE FASHION CLOTHS THROUGH ONLINE CHANNEL OF CONSUMERS IN BANGKOKTEETAT SUWANAVAYAK; ธีธัช สุวัณณวะยัคฆ์; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; Srinakharinwirot University; Wanlapa Hattakitpanitchakul; วัลภา หัตถกิจพาณิชกุล; wanlapah@swu.ac.th; wanlapah@swu.ac.th
17THE DECISION TO PURCHASE PET INSURANCEIN BANGKOK METROPOLIS AND VICINITY:A CASE STUDY OF PET INSURANCE FOR DOGS AND CATSWIPAWINEE WIRIYAPHOL; วิภาวินี วิริยะผล; Sivalap Sukpaiboonwat; ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์; Srinakharinwirot University; Sivalap Sukpaiboonwat; ศิวลาภ สุขไพบูลย์วัฒน์; sivalap@swu.ac.th; sivalap@swu.ac.th
19DIGITAL INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION EFFECTINGTO THE PURCHASING DECISION ON APPAREL FASHIONIN THE PERIOD OF COVID-19THITAPORN SOONTORNSATIT; ฐิตาภรณ์ สุนทรสถิตย์; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; Srinakharinwirot University; Nak Gulid; ณักษ์ กุลิสร์; aphirak@swu.ac.th; aphirak@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING AMULETS JEWELRY PURCHASING DECISION THROUGH E-MARKETPLACE IN BANGKOK METROPOLITAN AREACHANAMON PHANBURA; ชนมน พันธ์บุระ; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th
18FACTORS AFFECTING THE PURCHASE DECISIONS OF CHINESE TOURISTS ON THAI SEAFOOD SNACKSCHEN RONGHAO; CHEN RONGHAO; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; Srinakharinwirot University; Wasan Sakulkijkarn; วสันต์ สกุลกิจกาญจน์; wasan@swu.ac.th; wasan@swu.ac.th
18FACTORS INFLUENCING PURCHASING DECISIONS OF HOME DECORATIONS AND REPAIRS PRODUCTS FROM MR. D.I.Y. OF GENERATION Y CONSUMERS IN SAMUT PRAKAN PROVINCEBAWORNCHAI RORDDAENG; บวรชัย รอดแดง; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; Srinakharinwirot University; Yanapol Sangsunt; ญาณพล แสงสันต์; yanapol@swu.ac.th; yanapol@swu.ac.th
18FACTORS RELATING TO CHATRAMUE DRINKS PURCHASING DECISIONS OF CONSUMERS IN BANGKOK METROPOLITAN AREADOLNAPA YODHABORIBAL; ดลนภา โยธาบริบาล; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; Srinakharinwirot University; Paiboon Archarungroj; ไพบูลย์ อาชารุ่งโรจน์; paiboona@swu.ac.th; paiboona@swu.ac.th
18INFLUENCING OF VIRTUAL INFLUENCERS AFFECTS THE PURCHASING DECISIONS AIS NETWORK OF GENERATION Z CONSUMERS IN THE BANGKOKTEECHADAPORN LAPLUENRUEDEE; ตรีชฎาพร ลาภรื่นฤดี; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; Srinakharinwirot University; Rasita Sangboonnak; รสิตา สังข์บุญนาค; supaporns@swu.ac.th; supaporns@swu.ac.th
18MARKETING STRATEGIES OF THAI MAKE UP BRAND “MISTINE” AMONG CHINESE CONSUMERSCHEN JUN; CHEN JUN; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; Srinakharinwirot University; Tanapoom Ativetin; ธนภูมิ อติเวทิน; tanapoom@swu.ac.th; tanapoom@swu.ac.th
19PURCHASE INTENTIONS OF MOLTO ICE CREAM : THE ROLE OF CUSTOMER BEHAVIOR AND CHARACTERISTICSPRAPAIPAN JARUNGJIT; ประไพพรรณ จรุงจิตต์; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; Srinakharinwirot University; Intaka Piriyakul; อินทกะ พิริยะกุล; intaka@swu.ac.th; intaka@swu.ac.th
18PURCHASE DECISIONS OF GENERATION Y CONSUMERS ON BEAUTY PRODUCTS THROUGH TIKTOK REVIEWSKANYAWART PROMSUPSRI; กัญญาวาท พร้อมทรัพย์ศรี; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; Srinakharinwirot University; Atchareeya Saknarong; อัจฉรียา ศักดิ์นรงค์; atchareeyas@swu.ac.th; atchareeyas@swu.ac.th