Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Customer satisfaction
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 4 of 4
Issue Date
Title
Author(s)
18
FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PROBIOTIC SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOK
THATIYA SUK-UDOM
;
ฐาฏิญาฎ์ สุขอุดม
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
19
MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCORE
PONGTHANIN WANGKIAT
;
พงศ์ธนิน หวังเกียรติ
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
Srinakharinwirot University
;
Chantri Polprasert
;
จันตรี ผลประเสริฐ
;
chantri@swu.ac.th
;
chantri@swu.ac.th
18
MARKETING COMMUNICATION STRATEGIES AND THE TECHNOLOG ACCEPTANCE MODEL AFFECTING CUSTOMER SATISFACTION IN THE USE OF LINE OFFICIAL ACCOUNT OF HYPERMARKET CUSTOMERS IN BANGKOK AREA.
BUNSIRI MEEBUN
;
บุญศิริ มีบุญ
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
Srinakharinwirot University
;
Nartanong Nambuddee
;
นาฏอนงค์ นามบุดดี
;
nartanong@swu.ac.th
;
nartanong@swu.ac.th
24
NEW MARKETING MIX AFFECTING THE CUSTOMER SATISFACTION OF USING TAO BIN VENDING MACHINE OF CUSTOMERS IN BANGKOK
KULNAREE VISITSATTHAPONGSE
;
กุลนรี วิสิฐสัทธาพงศ์
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
Srinakharinwirot University
;
Sedtawat Prommasit
;
เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์
;
sedtawat@swu.ac.th
;
sedtawat@swu.ac.th