Browsing by Subject Customer satisfaction

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
18FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PROBIOTIC SUPPLEMENTS AMONG CONSUMERS IN BANGKOKTHATIYA SUK-UDOM; ฐาฏิญาฎ์ สุขอุดม; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
19MACHINE LEARNING APPROACH TO PREDICT E-COMMERCE CUSTOMER SATISFACTION SCOREPONGTHANIN WANGKIAT; พงศ์ธนิน หวังเกียรติ; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; Srinakharinwirot University; Chantri Polprasert; จันตรี ผลประเสริฐ; chantri@swu.ac.th; chantri@swu.ac.th
18MARKETING COMMUNICATION STRATEGIES AND THE TECHNOLOG ACCEPTANCE MODEL AFFECTING CUSTOMER SATISFACTION IN THE USE OF LINE OFFICIAL  ACCOUNT OF HYPERMARKET CUSTOMERS IN BANGKOK AREA.BUNSIRI MEEBUN; บุญศิริ มีบุญ; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; Srinakharinwirot University; Nartanong Nambuddee; นาฏอนงค์ นามบุดดี; nartanong@swu.ac.th; nartanong@swu.ac.th
24NEW MARKETING MIX AFFECTING THE CUSTOMER SATISFACTION OF USING TAO BIN VENDING MACHINE OF CUSTOMERS IN BANGKOKKULNAREE VISITSATTHAPONGSE; กุลนรี วิสิฐสัทธาพงศ์; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; Srinakharinwirot University; Sedtawat Prommasit; เศรษฐวัสภุ์ พรมสิทธิ์; sedtawat@swu.ac.th; sedtawat@swu.ac.th