Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Srinakharinwirot University
Browsing by Subject Customer Segmentation
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 3 of 3
Issue Date
Title
Author(s)
18
CUSTOMER SEGMENTATION IN E-COMMERCE USING CLUSTERING ALGORITHMS
KATAWUT PHOSRI
;
คฑาวุธ โพธิ์ศรี
;
Sirisup Laohakiat
;
ศิริสรรพ เหล่าหะเกียรติ
;
Srinakharinwirot University
;
Sirisup Laohakiat
;
ศิริสรรพ เหล่าหะเกียรติ
;
sirisup@swu.ac.th
;
sirisup@swu.ac.th
18
CUSTOMER SEGMENTATION USING RFM TECHNIQUES AND MARKET BASKET ANALYSIS FOR TARGETED MARKETING
THANAKORN KOWARAPUNTH
;
ธนกร กอวรพันธุ์
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
Srinakharinwirot University
;
Subhorn Khonthapagdee
;
ศุภร คนธภักดี
;
subhorn@swu.ac.th
;
subhorn@swu.ac.th
24
A STUDY OF CUSTOMER SEGMENTATIONBASED ON PURCHASING BEHAVIOUR USING THE K-MEANS TECHNIQUE
KAMONTIP MONTRISA
;
กมลทิพย์ มนตรีสา
;
Ruangsak Trakunphutthirak
;
เรืองศักดิ์ ตระกูลพุทธิรักษ์
;
Srinakharinwirot University
;
Ruangsak Trakunphutthirak
;
เรืองศักดิ์ ตระกูลพุทธิรักษ์
;
ruangsak@swu.ac.th
;
ruangsak@swu.ac.th