Browsing by Subject การให้เหตุผลเชิงวิทยาศาสตร์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
8DEVELOPMENT OF 7TH-GRADE STUDENTS’ SCIENTIFIC REASONING ABILITIES USING MODEL-BASED INQUIRYTITISAN RUMCHATSAKUL; ธิติสันติ์ ร่วมชาติสกุล; Navara Seetee; ณวรา สีที; Srinakharinwirot University; Navara Seetee; ณวรา สีที; suwapid@swu.ac.th; suwapid@swu.ac.th
15THE DEVELOPMENT OF A GUIDED INQUIRY-BASED  ACTIVITY PACKAGE  FOR PROMOTING THE INTEGRATED SCIENCE PROCESS SKILLS AND SCIENTIFIC REASONING OF GRADE  FIVE STUDENTSSURATTANA WONGPUI; สุรัตนา วงศ์ปุ๋ย; Suthawan Harnkajornsuk; สุธาวัลย์ หาญขจรสุข; Srinakharinwirot University; Suthawan Harnkajornsuk; สุธาวัลย์ หาญขจรสุข; suthawan@swu.ac.th; suthawan@swu.ac.th
8THE DEVELOPMENT OF A LEARNING MODEL BASED ON THE PROBLEM-BASED LEARNING AND SCIENTIFIC ARGUMENTATION TO PROMOTE SCIENTIFIC REASONING OF STUDENT TEACHERS SUWIMOL NAPIA; สุวิมล นาเพีย; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; Srinakharinwirot University; Chanyah Dahsah; จรรยา ดาสา; chanyah@swu.ac.th; chanyah@swu.ac.th
2019DEVELOPMENT OF ACHIEVEMENT IN CHEMISTRY AND SCIENTIFIC REASONING BY THE ANALOGY LEARNING APPROACH FOR GRADE 10 STUDENTSPORNSUDA TUNNA; พรสุดา ทันนา; Pan Tongraung; แพน ทองเรือง; Srinakharinwirot University. Faculty of Science
18THE EFFECT OF ARGUMENT-DRIVEN INQUIRY LEARNING  UNIT ON SCIENTIFIC REASONING ABILITIES OF UPPER SECONDARY SCHOOL STUDENTSPANNAPORN JUNCHAIPOOM; ปัณณพร จันชัยภูมิ; NAVARA SEETEE; ณวรา สีที; Srinakharinwirot University. Science Education Center