Browsing by Subject กลุ่มเจเนอเรชั่นวาย

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
84C'S STRATEGY FACTORS RELATED TO PURCHASING DECISIONSON COLLAGEN SUPPLEMENTS PRODUCTOF GENERATION-Y IN BANGKOKPRAPASINEE MANNGARN; ประภาสินี หมั่นงาน; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; Srinakharinwirot University; Kulachet Mongkol; กุลเชษฐ์ มงคล; kulachet@swu.ac.th; kulachet@swu.ac.th
20CRITICAL SOCIAL MEDIA USAGE BEHAVIOR IN GENERATION-YPHAPADA CHATSAKULPANYA; ปภาดา ฉัตรสกุลปัญญา; Supat Sanjamsai; สุพัทธ แสนแจ่มใส; Srinakharinwirot University. Faculty of Humanities
14A FACTOR ANALYSIS OF ECOTOURISM MANAGEMENT IN NAKORNNAYOK PROVINCE FOR THAI GENERATION Y TOURISMNATTAPORN BAROMKUNAKORN; ณัฐพร บรมคุณากร; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
14FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO PURCHASE PERSONAL CARSOF GENERATION Y CONSUMER IN BANGKOK PURIWAT VUTIDHAMMAKHUN; ภูริวัฒ วุฒิธรรมคุณ; Nattaya Praditsuwan; ณัฐยา ประดิษฐสุวรรณ; Srinakharinwirot University. Faculty of Business Administration for Society
21FACTORS RELATED TO BUYING DECISIONS FOR SKIN CARE SUPPLYMENT TABLETS AMONG THAI MEMBER OF GENERATION Y IN THE BANGKOK CENTRAL BUSINESS DISTRICTTANINRAT ROJJANACHAIYAPONG; ธนินท์รัฐ โรจนชัยพงศ์; Thitinan Chankoson; ธิตินันธุ์ ชาญโกศล; Srinakharinwirot University. Faculty of Social Sciences